Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Usch, alltid lika läskigt, men olyckor händer ju så lätt:crazy:, tyvärr!!!

Tråkigt bara när det blir vad pressen sätter fokus på:(
 
Sv: Western-tjatter 2

Jag blir lite missnöjd över okunniga reportrar/journalister...vill mest ha sensationer. Jag kollade på ATG:s hemsida och där var det sakligt beskrivet:bow:...Tråkig händelse men sånt kan man aldrig förutse, tyvärr.
 
Sv: Western-tjatter 2

testar snabbsvar

då är inte min pålla något för er för hon är över 160 i manken


MMpersson
 
Sv: Western-tjatter 2

Go kväll !
Såg dina pållar på annons ,vilka fina pållar :)
 
Sv: Western-tjatter 2

Jag blir lite missnöjd över okunniga reportrar/journalister...vill mest ha sensationer. Jag kollade på ATG:s hemsida och där var det sakligt beskrivet:bow:...Tråkig händelse men sånt kan man aldrig förutse, tyvärr.

Ja dom vill tjäna stålar, men de är så tråkigt när sporten är så lite och vi är faktiskt väldigt noga med våra hästar andra sporter har mkt att lära av proffstränarna. Men men så kommer de alltid att vara med media tyvärr.
 
Sv: Western-tjatter 2

KÖPA??:crazy:Skoja.
Ja dom är jätte fina och mkt trevliga. Jätte jobbigt men herregud jag har 8 st och jag kan inte ha de så i längden. Sen vill jag ju över till usa.:bump:

Tyvärr har vi redan handlat en till :)
Annars hade quartern suttit fint :d
 
Sv: Western-tjatter 2

Hur går de med din kille då?
När får vi se er?

De går verkligen jätte bra med honom han e så fin att C vill behålla honom ett tag till :) Han var ju med på tävling i enköping för ett tag sedan :banana:
 
Sv: Western-tjatter 2

Gokväll Tjattervänner!!!!:bow:

Äntligen hemma efter handledarutbildning:p, känner mig tom i bollen:angel:...

Borde packa och fixa matsäck till imorgon men det lutar åt sängen och tidig uppgång imorrn istället....

Du har du kollat vädret?
Jag tänkte inte på hur de skulle vara där du kommer köra men ta de lugnt så du inte får vattenplaning. De skulle komma 80-100mm regn!! Herregud mina hästar ska nog få komma in men just nu är de jätte bra väder men börjarde så går jag tammetusan ut och hämtar in dom. De hängde över Danmark nu men var på väg snabbt in.:eek:
 
Sv: Western-tjatter 2

Asså vem är C? Jag tänker så de knakar. Han el Hon? Bor typ?
Vad roligt att de går så bra.

Det du :)
Kanske någonstans i skogarna neröver ................
Kankse någon som hafft dåligt med fungerande dator ett tag :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 532
Senast: thoora
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 430
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp