Bukefalos 28 år!

Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

haha jo jag var inne och snokade, och jag vet att det bara var för flingor men jag blev nyfiken i alla fall. jättekul idé iaf, hoppas många hakar på och att man får se er lite överallt på tävlingar i sommar :)
 
Sv: Western-tjatter 2

Hehe, har ju väteperoxd på jobbet, kanske ska plocka hem lite????:angel::angel:

Det tycker jag verkligen!
Vad är det som säger att det bara är vi människor som ska få ha nöjet att förändra vårt utseende!:D

Nä fram för blondering av våra kära fyrbeningar!

Blondes have more fun som det sägs..:angel:
 
Sv: Western-tjatter 2

haha nja apollo har nog roligt som det är utan att vara blond :P och skrållan får minsann nöja sig med sina stickelhår :P fast... det är klart, det finns ju fler hästar här... :P
 
Sv: Western-tjatter 2

haha ja det vore kanske en idé :P han var inte helt förtjust i prepareringen av stolparna i alla fall så förhoppningsvis låter han bli dem nu :)
 
Sv: Western-tjatter 2

Hahaha:D
Vi använde en torrshampoo för skimmlar en gång när manen var som värst det innehöll också vatenperoxid!
vi var väldigt nogra att inte kommer på andra kroppsdelar - tänk om vi plötsligt hade fått en paint!
 
Sv: Western-tjatter 2

OBS! Akta dig när du använder blekmedel!:cool:

Innan
Bild0083.jpg
[/IMG]

efter behandlingen :eek:
Bild013-3.jpg
[/IMG]
 
Sv: Western-tjatter 2

haha ja jag erbjöd mr tattoo att göra paint av apollo eller alvira till honom i julklapp... men han skrattade bara. jag fattar inte :P
 
Sv: Western-tjatter 2

Hah. Jag e minsan inte pinsam. Jag är tame tusan världens coolaste morsa. Så de så;)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 924
Senast: Lingon
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
922
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 561
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp