Bukefalos 28 år!

Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Tjena Lew och alla andra:)

How is the läge?

Snabba puckar och raka rör??

Det går fan inte att sitta still för länge, då växer man fast.

Och ja, jag är nyfärgad i skallen.
 
Senast ändrad:
Sv: Western-tjatter 2

Hihi heeeeej, ja här går det minsann inte heller att sitta stilla heller... det händer saker hela tiden minsann. Byggen, träningar, planeringar och en massa annat... snart är julen över och det börjar bli dags att planera tävlingssäsongen dessutom. Tjo vad det går snabbt ibland :)

Himla snygg blev du i alla fall, som vanligt :)
 
Sv: Western-tjatter 2

"All my love will fly to you each night on angels wings. And I love you"

Det är fint, eller hur. Det är så det ska vara.
 
Sv: Western-tjatter 2

tack tack, nu e jag ett helt år äldre i fjorton dagar, sen ska jag bli äldre igen. De e mye knepigt att va för så här sent. jag är bara 51 i fjorton dagar sen ska man ju fylla 52. Inte undra på att man e som man e.
 
Sv: Western-tjatter 2

Det gäller att krångla till de i lagom dos.:D 7 av mina 12 första levnadsår var jag uppvisnings akrobat, drömmde om att få uppträda på cirkus. Min far , som har påverkat mi mye , hade fler armband o ringar än min mor, han va musiker på heltid. Min mor är en tuffing, på den tiden var hon bilpolerare o slutade sin jobbkariär som knivslipare. Vanlig , jag? Skulle inte tro de, vojne vojne:grin::angel:
 
Sv: Western-tjatter 2

Nä, nu blir det ju en ÄKTA paint istället!!! ;)

En sån här kanske:laugh:

3058616374_c0b52df355_m%5B1%5D.jpg
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 913
Senast: Lingon
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
922
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 561
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp