Whamageddon 2022

Har också tagit mig igenom utan att höra varken Wham eller Jöback. Har inte ansträngt mig för att klara mig förrän igår, när pojkvännen drog igång radion i bilen och jag skrek högt i protest att jag inte tänker riskera att falla på målsnöret 😂
 
Alltså en tråd på 4 sidor och jag har noll koll på vad det är för låt ni pratar om.
Hälsningar
/Helt ute

och jo jag har säkert hört den någon gång men vet inte vad det är
Hört den hade jag men vad wammad betydde visste jag först häromdagen... notis to my self till nästa år. Den låten hör jag ju typ hela tiden........
 

Liknande trådar

Tjatter Blev just whammad av SVT som visade jullåtsvideos i Morgonstudion, bla. Last Christmas med WHAM. (Originalet). :mad: Har ni blivit...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 976
Senast: sthu
·
Tjatter Har ni läst om den här tävlingen på sociala medier? Den börjar 1:a december och slutar 24:e december vid midnatt och går ut på att man...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 997
Senast: em76
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 197
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp