WWR 16 juni

Chex

Trådstartare
Ja eftersom alla andra kan, så ska jag väll inte vara sämmre, så jag frågar om någon ´härinne på forumet ska till EDA den 16 juni? ;)

Själv ska man dit för att kolla formen lite så får man se om man är modig nog för Hjo och Chappen... hehe:devil:
 
Sv: WWR 16 juni

Japp, jag ska dit! Har precis anmält mej och det blir premiär för mej och pållan:confused: Är ju hur nervös som helst ju.... Men kul ska det bli:D
 
Sv: WWR 16 juni

Premiär här med... med den här pållen i alla fall.. :bump: Vilka klasser ska du vara med i?
Jag har anmält mig till trail, horsemanship, pleasure och w.ridning.. om jag inte mins fel.. :p Tänkte vara med i värmlandscupen... :angel:

Lovar att du kommer få blodad tand.. hehe :devil:
 
Sv: WWR 16 juni

Jo man kan ju inte åka hur långt som hellst för en D-tävling... men det är tur att det finns rätt så gott om dem med inte så många mil i mellan.. där har det hänt mycket sen man började... :banana:
 
Sv: WWR 16 juni

Det blir trail at hand, pleasureW&T och western riding beg.
Har tävlat i hopp och dressyr på ponny när jag var yngre men det känns som det var hundra år sen sist. Men huvudsaken är att man har "sköj" tycker jag...
 
Sv: WWR 16 juni

Jag ska!

Ska vara med i RE open och WR open. Ev även VH open, men det beror på hur det blir med hästar, den jag skulle rida är inte helt ok i ett ben så vi kanske måste samsas om en häst.

Ser just nu ut som om att jag och mamsen kommer få ta hand om sekretariatet dessutom. Tur våra klasser ligger på eftermiddagen, bör kunna fixa det parallellt, ev stängt en stund efter lunch om vi inte får tag på någon mer, så vi hinner rida.

/Ida
 
Sv: WWR 16 juni

Kul att det är några "Bukefalister" som dyker upp.. :banana: Jag har precis betalat in medlemsskapet till wwr, eftersom CWR inte har så mycket aktivitet kvar.. :cool: Så då stod jag i valet om suncity, hagforsbygden eller WWR, så det blev det sistnämda.. :banana:
 
Sv: WWR 16 juni

Tack och bock..

känner mig bara LITE ringrostig i min ridning... hehe ;) Det är så när man fått barn och så där... :smirk:

Men nu så är det full fart igen... :devil:
 
Sv: WWR 16 juni

Välkommen till WWR
tyvärr inget tävlande för mig :mad: men debut för min dotter:banana: så ser ni en halvt hysterisk mamma så kan det vara jag. :crazy:
spännande om du ska till Hjo då kommer du ha suport från läktaren blir tydligen en del WWRare som ska ner. några ska tävla och en heldel ska sitta och tjoa på läktaren. :)
LOVAR ERIK om du ska ner så hejar vi fram dig också;)
 
Sv: WWR 16 juni

Välkommen till WWR
tyvärr inget tävlande för mig :mad: men debut för min dotter:banana: så ser ni en halvt hysterisk mamma så kan det vara jag. :crazy:
spännande om du ska till Hjo då kommer du ha suport från läktaren blir tydligen en del WWRare som ska ner. några ska tävla och en heldel ska sitta och tjoa på läktaren. :)
LOVAR ERIK om du ska ner så hejar vi fram dig också;)

åå va snälla ni är :o , jag SKA ner !!! :D
 
Sv: WWR 16 juni

Jag satsar hellre på Hjo än på Chappen iår. Och det är alltid kul med publikstöd... hehe ;)
Då kanske vi ses där nere oxå.. det ska bli skoj. Ska vara i Hjo hela tävlingen, men hästen behöver nog inte vara där alla dagar ser det ut som. :angel:
 
Sv: WWR 16 juni

Nix, jag sparar ihop mina pengar till ranchtrail-cupen i Slöinge har jag bestämt!
 
Sv: WWR 16 juni

Kul att det är några "Bukefalister" som dyker upp.. :banana: Jag har precis betalat in medlemsskapet till wwr, eftersom CWR inte har så mycket aktivitet kvar.. :cool: Så då stod jag i valet om suncity, hagforsbygden eller WWR, så det blev det sistnämda.. :banana:

Inte så konstigt att CRW har dåligt med verksamhet, klubben lades ju ned förra året.....;)
 
Sv: WWR 16 juni

Jo jag vet att de inte har klubben igång, men det har startats en ny klubb i Karlskoga trakten, men de är inte wras anslutna, så då fungerar det jue inte om man vill ut och mäta sina krafter... ;)

Är gärna WWR:are i år, så får vi se hur det går.. och om det blir tävlingar nästa år med.. (hoppas på det).. :)
 
Senast ändrad:
Sv: WWR 16 juni

kvapplån: Nån som anmält - eller tänker anmäla - till freestyle reiningen...?

Har inte anmält freestyle reining, men är gärna med, men har redan anmält till 4 klasser, så är det OK att vara med i den klassen och spexa lite så är jag på.
:devil:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
367
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 821
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp