Ylar så grannarna undrar.

G

GaurdianAngel

Sitter med datorn i soffan och har tv:n på som bakgrund. De visade just djursjukhuset med bla vargar som ylade. Mina hundarna kommer springades i 190 och ställer sig framför Tv och ylar i 5 min. De stod med huvudena på sned och lyssnade, sedan stämde de upp i vargarnas yl.

Så söt!

Fler som har sångtalanger i Era hundar? :D
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

Tittade på det igår, Selma gjorde likadant.. Fast hennes ylningar låter väldigt konstigt, tror inte riktigt hon kan. Hon låter som en hes kråka :D
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

inte till vargar på tv, men till musik. jag kan knappt lyssna på något längre utan att loke börjar doa. vi har fått skaffa hörlurar att koppla till stereon om vi ska lyssna på någon musik med höga toner.
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

Hehe. Hobbe sjunger när jag spelar munspel.. :rofl:
Nån blandning mellan skällande, ylande och morrande, omkringskuttande, med svansen viftande.. Kanske kan börja uppträda..? :D

Han reagerade dock också på tv:n en gång, på något liknande program, när de öronmärkte valpar, o dom skrek som grisar. Hobbe blir helt ställd, gnyr lite, kikar bakom tv:n, "Vart ääär dom..? Hallå..?" :rofl:
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

Nope. Jag tror dessutom att ena hunden är stum, för jag kan inte minnas att jag nånsin hört henne skälla. Men hon kan gnälla/knorra när hon vill ha mat! Det var så jag vaknade efter min middagslur idag *humm-huummmmm* lät hon.
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

hihi! min ludde sjunger också när man spelar munspel :)
han är en engelsk springer spaniel, å han kan konsten att se ledsen ut. klockrent när pappa spelar en sorglig visa på munspel å ludde kontrar :p
 
Sv: Ylar så grannarna undrar.

Valpen ylade inte och hon brydde sig heller inte om när människorna ylade för att få igång vargarna. Men så fort vargarna började gny vaknade hon med ett ryck, ställde sig framför tv'n och skällde argt ut den.......
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tänkte berätta hur det går med vår nya hund. Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan. Den tragiska...
Svar
8
· Visningar
2 093
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Kan man göra ngt åt sånt? Det värsta är att dom är hemma också!:eek: Kan dra lite bakgrundsfakta först;Det handlar om våra grannar på...
2
Svar
23
· Visningar
1 785
Senast: Nikkis
·
S
Övr. Hund har problem med min hund och skulle behöva lite tips!. När vi möter hundar så börjar han gny och skälla, han drar även i kopplet...
2
Svar
28
· Visningar
8 036
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Har en kille på 23 bast som bor här ute hos morsan, där jag jobbar. Bara för att jag skaffade två hundar för ett tag sen, morsan en...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp