miumiu

Trådstartare
Vaknade flera gånger inatt av att hela rummet bara snurrade. Har haft yrsel sedan jag gick upp imorse i varierande grad. Fruktansvärt på morgonen men nu lite bättre, dock långt ifrån bra. Någon som har en aning om vad det kan vara? Kristallsjuka? Aldrig varit med om nånting liknande förut.
 
Kan vara det. Min man får det ibland och har en teknik som hjälper, men jag minns inte hur den var. Han är inte hemma så jag kan inte fråga. Men det är en enkel teknik som fungerar för honom. Googla kanske? Man typ ligger ner och håller huvudet i vissa riktningar så kristallerna faller tillbaka på plats. Det finns beskrivning på nätet, testa!
 
Vaknade flera gånger inatt av att hela rummet bara snurrade. Har haft yrsel sedan jag gick upp imorse i varierande grad. Fruktansvärt på morgonen men nu lite bättre, dock långt ifrån bra. Någon som har en aning om vad det kan vara? Kristallsjuka? Aldrig varit med om nånting liknande förut.
Är det kristallsjuka så brukar man få karusellyrsel när man lägger sig på ena sidan men inte andra.
Är det så kan man testa att göra epleys manöver, googla så hittar du beskrivning på det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 547
Senast: tott
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 592
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 705
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp