Bukefalos 28 år!

Q

Qudexco

Någon som har maxi polar termo täcket från z täcket?? det där med hög hals..Jag vill veta hur kvaliten är och om det sitter bra på många hästar eller om det är lite udda passform.
http://www.z-tacket.com/ det är täcke nr 2 under rubriken täcken om ni vill kolla.
 
Min kompis häst hade ett sånt rött med gröna kantband. Kvaliteten var rätt bra, det blev ett hål efter några dagar men den hästen gör sönder alla sina täcken. Passformen var jättebra, som alla andra täcken därifrån. De hade såna i hela stallet så de ligger ju bra på olika hästar. Men iallafall, täcket var tungt som sjutton! Och det kändes som det var massa täcke när man skulle av och på med det. Hästen hade det under vintern när den stog i utebox, så det är ganska tjockt. Ska du ha det inne så ta någon färg som smutsen inte syns så bra på, om du har en grisig häst.
 
Min häst har hittills inte lyckats dödat något av sina täcken...Han ska stå i kallstall nu det är därför jag vill ah ett lite tjockare termo täcke med högre hals på. Så jag tror att det blir ett sånt!
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
887
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 310
Senast: Bee
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 297
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 276
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp