LadySara

Trådstartare
Skulle åka till karpathos men ändrat till zakyntos. Så kära buke vad ska vi inte missa vad ska vi missa? vi är inga festprissar alls utan vill ha en trevlig semester med lite lagom äventyr. 2 tjejer utan barn är vi som åker.
 
Många år sedan jag var där men det jag minns (kan vara beroende på när man åker och minns inte vilken del av året vi åkte men...) är att det är en grön ö :p Detta för att det varje dag nästan på klockan regnade en skvätt mitt på dagen ;) I övrigt var det en trevlig semester men jag var bara 10 år och vi var barnfamilj.
 
Jag var där för 2 år sedan. Vi bodde i Argassi. Vi tyckte att det var bra. Det var inte så mycket party över det men det är klart att det fanns barer och som om man vill det.
Bästa baren vi var på heter Mind the Gap och dom hade goda drinkar och det var ganska lugnt där.
En dag var vi på båttur till Navagio Beach eller Shipwreck beach även kallad. Jag hade också gärna tagit en tur för att se på sköldpaddor och blue caves.
 
Jag var där för 2 år sedan. Vi bodde i Argassi. Vi tyckte att det var bra. Det var inte så mycket party över det men det är klart att det fanns barer och som om man vill det.
Bästa baren vi var på heter Mind the Gap och dom hade goda drinkar och det var ganska lugnt där.
En dag var vi på båttur till Navagio Beach eller Shipwreck beach även kallad. Jag hade också gärna tagit en tur för att se på sköldpaddor och blue caves.

Sköldpaddorna var ja sugen på att åka å kika efter å sen vraket.. beror lite på när man kommer ner och utflykterna är.. blir väl en del promenerande om ja känner oss rätt
 
Jag var där för många år sedan, åkte på hösten och då såg man sköldpaddor på de vanliga stränderna. Jättefin ö!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Behöver input från er allvetande bukare igen! Jag ska förhoppningsvis börja jobba i Sverige, och skulle haft lite info kring vad som är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 934
Senast: Bison
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Twihard
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Otherside
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 431
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp