Zlatan filmen

Sv: Zlatan filmen

Håller med Rumpnissen, säga vad man vill om filmen, men det måste var det smartaste Volvo gjort på länge.
 
Sv: Zlatan filmen

Har inte sett reklamen tidigare men var tvungen att kika på Youtube nu..
höll på att fnissa ihjäl mig så fort Zlatan började prata.:o
Vanligtvis äskar jag kraftfulla och mörka reklamer/trailers, men den här var ju bara skrattretande, ingen känsla öht.
 
Sv: Zlatan filmen

Jag skiter i både bilar och Zlatan men tycker att reklamen visuellt är snygg, hyllar Sverige och manlighet. Älskar i övrigt naturligtvis att man nytt ut "Norden" mot "Sverige".

Och oavsett vad folk tycker lär Volvo skratta hela dagarna.
 
Sv: Zlatan filmen

Kändes mest som ett enda stort "jaha och?" O_o

Men jag har å andra sidan aldrig riktigt fattat haussen med Zlatan öht

Uj, det lilla ja tittat på fotboll så måste du ha tittat mindre, tja det går ju inte precis att missa Zlatan, som spelare, enormt duktig. Så är han väl en av världens absolut bästa fotbollspelare och han kommer från Malmö. Det är ju trevligt att skåningarna och Zlatan vill tillhöra Sverige. Kul film , grattis Volvo och "Gu" så snygg kropp....hu...
 
Sv: Zlatan filmen

Uj, det lilla ja tittat på fotboll så måste du ha tittat mindre, tja det går ju inte precis att missa Zlatan, som spelare, enormt duktig. Så är han väl en av världens absolut bästa fotbollspelare och han kommer från Malmö. Det är ju trevligt att skåningarna och Zlatan vill tillhöra Sverige. Kul film , grattis Volvo och "Gu" så snygg kropp....hu...

Ja, fotboll är en av de sporter jag inte kollar på alls, hockey är ok men fotboll :wtf:

:D
 
Sv: Zlatan filmen

reklamen med van damme är ju något speciellt, jag trodde i övrigt att han först satt på en lyxig båt då man bara ser överkroppen.

Zlatanreklamen, lite fina svenska naturbilder är ju fint men inget wow i mina ögon, å dessutom är zlatan med å nej förstår inte storheten med han, mer än att han är en bra fotbollsspelare... :eek:
 
Sv: Zlatan filmen

*kl*

Om Zlatan bara gett fan i prata så hade jag älskat den, för det är en otroligt snygg reklamfilm!
 
Sv: Zlatan filmen

Det är mest det att han låter så jäkla oengagerad, det handlar inte så mkt om hans röst i sig.

Det är väl så han låter. Det är hans personlighet. Han ändrar väl inte på sig bara för att det skulle roa dig.

Ska han låta mera som Jan Malmsjö då tex, "Ring, klocka, ring!"

Har du sett min film? Jag har ju en annan röst.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Enya
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Twihard
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 686
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 184
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp