P

pippi27

Hörni, hur många av er är zoonare?
Själv heter jag pippi på zoonen.
Kika in vettja!
 
Sv: zoonen

Nämen, vad gjorde du för att förtjäna detta?
 
Sv: zoonen

Jag fick en varning när jag kritiserade en som avlade på möss men inte ens visste vad de skulle ha för mat och kallade sig sååå seriös. Sen bidde jag utkickad när jag skrev "och folk tycker jag är full av dubbelmoral..." till en annan i en diskussion där hon gnällde så mycket över att man inte ska ha djur från andra länder som husdjur, när hon själv hade afrikanska jättetusenfotingar, katter, marsvin... Och skulle skaffa fler, marsvinen skulle hon avla på :angel:
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hej allihopa! Är spekulant på ett hus som är perfekt på många vis bordet från att vi har ett jordbruk ca 100m bredvid huset. Har sökt...
Svar
16
· Visningar
1 278
Senast: dobbis
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
395
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 304
Senast: Klara
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 498
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp