Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag kommer köpa ett AB, kontrakt är skrivet och överlåtelsen är bestämd tills på torsdag. Idag kommer ägarna (2 st) och säger att de...
Svar
11
· Visningar
1 860
Senast: dpmatte
·
Skola & Jobb Ja, det har ett flertal studenter på högskolan börjat använda i sina uppsatser, i meningar där "man" är generellt som i "man kan ju...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 582
Senast: Trani
·
Skola & Jobb Bah. "Du ser trött ut" fick jag höra från min kollega idag. Tack för det...:meh: Inte nog med att jag jobbar mer än jag borde, för att...
2
Svar
31
· Visningar
2 104
Senast: Youma
·
Skola & Jobb Vet inte vad det kallas faktiskt? Jag saknar ca 6 hp för att få studiemedel, visserligen kommer dessa poängen ganska snabbt men skolan...
Svar
13
· Visningar
1 224
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb Jag har ett litet jobbrelaterat dilemma ... Jag jobbar natt sedan några år och börjar bli rätt less på det nu. Jag och en kollega (som...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb Hej! Imorgon (onsdag) börjar jag högstadiet efter ett långt sommarlov. Sexan gick riktigt bra för mig och jag gick ut med högsta betyg i...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Blueberry
·
Skola & Jobb På mitt jobb ser hiearkin ut såhär: CEO/Owner Manager Assistant Manager Paid staff Volonteers Jag har lärt mig att klagomål ska alltid...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Arbetar inom ett omvårdnadsyrke och har hört från flera verksamheter som brukaren kommer i kontakt med, att min kollega inte sköter sitt...
2
Svar
24
· Visningar
6 328
Senast: Cowgirls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp