Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag gråter när jag läser om ensamkommande flyktingbarn. Jag vill inte läsa för jag vill inte förstå vad de har upplevt, för det känns...
Svar
16
· Visningar
1 418
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej jag har inte alls bra är allmänt hes och har ont i halsen och är hes kan knappt prata med någon har varit till läkaren och dem sa...
Svar
11
· Visningar
1 212
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Sitter här o funderar på om jag ska skriva in mig på ett gym här i närheten, då min motivation för "hemma träning" är som en berg o...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 689
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Överansträngd plantar fascia är min gissning efter en titt i biologiboken. Jag var stillasittande i vintras och började promenera i maj...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ En vän till mig kommer få ärva ett antal miljoner då hans föräldrar gått bort och inga andra släktingar finns. Han kommer ärva en villa...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 802
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Blir en tråd med lite too much information här, men jag är nervös och måste fråga. Hade sex med en ny kille i fredags, använde kondom...
Svar
8
· Visningar
1 445
Senast: _Sascha_
·
Kropp & Själ Funderade bra länge på ifall jag borde fråga anonymt om det här då det egentligen inte är super relevant och lite genant.. men nä :p...
Svar
11
· Visningar
2 150
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Är det någon som testat periodisk fasta? Hur var/är det och hur har ni lagt upp det? :) Jag skulle behöva gå ner i vikt, och har...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 979
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag har egentligen inget som håller mig kvar, utom hästarna och mamma. Jag funderar mer och mer på att hugga alla trossar och driva iväg...
Svar
4
· Visningar
1 043
Kropp & Själ Jag är världens största fegis. Jag är helt värdelös i sociala situationer (social fobi m.m.) och är en fegis även fysiskt, på nivån, jag...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: Pica
·
R
Kropp & Själ Ok nu har denna tant en fråga. Jag har drabbats av en klassisk "fotbollsskada" när jag i lätt vinberusat tillstånd trodde att jag var...
Svar
11
· Visningar
1 498
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ (prefixval: kantarellplockning = själavård) Har ni funnit några än? Jag snubblade över en koloni små rackare på dagens längre...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 469
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag tyckte jag behövde lite omväxling och skulle alltså byta hårfärg. Köpte nån rödare röd än den jag brukar ha. Mitt hår är tonat förr...
Svar
6
· Visningar
7 789
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Fy fan så jäkla äcklad jag är. Köpte hem en kyckling och pasta sallad från en restaurang här.jag har köpt sallad för ifrån säkert 50...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
21 749
Kropp & Själ I måndags tog jag tag i 5:2 igen, med den skillnaden att denna gång följer jag en färdig meny. Det passar mig utmärkt eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
4 086
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Ja man säger ju att man ska trilla av 100 gånger och nu har jag trillat av min 6:e och jag landat med ryggen först. Hästen blev rädd när...
2
Svar
31
· Visningar
6 483
Senast: LillaMusse
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt inlägg för nu har jag fått nog! Jag har under lång tid dvs hela livet mått psykiskt dåligt men det har bara...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk. Nåra timmar senare är hon feberrosig...
2
Svar
21
· Visningar
2 651
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Hej för ungefär två år sedan så var jag med om ett våldtäkt eller påbörjat på en jAg hade tur att fly undan. men ändå rädd för att se...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Varje dag är det minst en av mina FB-vänner som delar eller skriver något om kost och/eller motion. Tidningssajterna jag följer är rätt...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 983
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp