Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, jag trodde att semester skulle göra mig gott. Vill råda med andra som sitter/suttit i samma båt. Min "Skrynklare" har semester två...
Svar
9
· Visningar
1 229
Kropp & Själ Jag har märkt en sak som är märklig det senaste året. (har inte varit så här förut) Varje gång jag ska ha mens, alltså precis innan...
Svar
10
· Visningar
3 301
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Jag kom hem från en semester i USA i fredags och upptäckte ganska snart två röda prickar på mitt vänstra ben. De såg ut precis som...
2
Svar
21
· Visningar
10 987
Senast: ylvali2
·
Kropp & Själ Jag tycker att filmjölk är det bästa man kan ha som frukost och fick en jättegod müssli i födelsedagspresent. Men jag har svårt att äta...
Svar
17
· Visningar
1 850
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns minst en liknande tråd men jag hittar inte den. Jag är så sinnesjukt trött mestadels hela tiden... Jag hade förra...
Svar
18
· Visningar
1 803
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Såhär är det; Jag gillar att ha kjol. Men - huden på insidan av låren blir irriterad och börjar klia efter en stund. Är det så för alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 807
Kropp & Själ Jag har just haft en halvhetsig diskussion med en person inom åldringsvården och känner mig fortfarande inte övertygad. Kanske någon här...
Svar
18
· Visningar
4 866
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med lungorna så fort jag blir något så när förkyld. Bara jag blir lite täppt i näsan så ballar...
Svar
8
· Visningar
1 467
Kropp & Själ Är det fler än jag som ibland blir nedstämd av sociala medier? Då tänker jag inte på alla delade snyfthistorier och annat utan att man...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 165
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Är det någon här som har opererat ("kirurgisk utdragning") ut sina visdomständer? Jag ska göra det nu i slutet av juni, 2 st i...
2
Svar
34
· Visningar
11 193
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag har tunt, flygigt hår dom oftast är uppsatt, dag som natt. Gillar inte att ha det utsläppt och gillar definitivt inte att göra...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Att det ibland är stressigt på jobbet är väl inget ovanligt men jag har ibland problem att ta mig ur stresskänslan. Även när det lugnat...
Svar
6
· Visningar
720
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Sjuttioelfte tråden i samma ämne från mig. Jag känner mig rätt låst och vet inte vad jag ska göra. De senaste nästan två åren har det...
Svar
13
· Visningar
1 354
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Efter mycket om och men har vi nu beslutat oss för att det är dags att separera. Och det är vad jag vill. Det är det bästa i...
2
Svar
38
· Visningar
4 738
Kropp & Själ Jag och sambon ska på semester till Innsbruck i sommar. Vi räknar med ett flertal dagsvandringar och/eller andra utflykter utomhus...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: morris
·
Kropp & Själ Ber till bukemaffian att vara lite snälla mot mig som är lite ledsen av mig.... Jag är lite kluven, till mig själv sådär. Jag har nog...
Svar
18
· Visningar
1 537
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Idag fick jag åka hem från jobbet vid lunch då jag hade en hemsk huvudvärk samt illamående och även spytt. Spydde även när jag kom hem...
Svar
12
· Visningar
1 032
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Någon som kör på det? Märker ni någon skillnad samt vad använder ni för tvättbalsam? Jag började för några veckor sedan, märker...
Svar
6
· Visningar
1 088
Kropp & Själ Enligt experterna kan man bara få vattkoppor en gång. Jag fick det när jag var runt 24 år (konstaterat genom blodprov då). Hur har jag...
Svar
12
· Visningar
5 145
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Sen cirka 2 år sen så har jag eksem i nedre delen av hårbotten. Tror det är resultatet av nån misslyckad färgning/blekning då jag...
Svar
0
· Visningar
10 518
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp