Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag flyttar till Göteborg på fredag och behöver fixa tid till en vårdcentral där. Är listad i Malmö. Hur går jag tillväga? Blir jag...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Hogstorp
·
Kropp & Själ Går det att ta reda på vad som utlöser ens migränanfall? Har sedan jag bytte jobb för ca 1 år sedan haft migrän ungefär en gång per...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Det är riktigt svårt att få loss tid till träning när man som jag har barn, både egna och famhemsplac, en häst (tyvärr för pigg och...
Svar
5
· Visningar
760
Kropp & Själ Jag tror att jag ev har drabbats av RLS eller som den numer benämns Willis-Ekboms sjukdom. Många symptom stämmer, dvs obehaglig pirrande...
Svar
12
· Visningar
1 511
Senast: TinkerBell
·
R
Kropp & Själ Vilken träningsform ska man välja då? Jag vill ha något som ger bra kondition men även bygger muskler och ja, ger ett vältränat...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 389
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Tror ni drömmar betyder något? Jag funderar på ifall de försöker säga en något eller om det bara är fantasi. Det läskigaste jag varit...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
10 303
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Tidigt i morgon bitti går startskottet för årets upplaga av Ironman Sverige och såvitt jag förstått är det åtminstone två bukefalister...
2
Svar
23
· Visningar
1 730
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Om man gjort ett positivt klimakterietest, hur länge kan man då förvänta sig att det tar tills man är fri från mens? Går det att öht...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: exotic
·
Kropp & Själ Jag är vanligtvis inte vidskeplig, men nu det senaste året har det hänt så många märkliga saker under kort tid som jag "vetat om" innan...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Hej! Har någon här gjort en barzilian blowout / keratin behandling och kan delge lite info om det? :) Vill t.e.x veta ungerfärligt...
Svar
10
· Visningar
10 152
Senast: jonbon
·
Kropp & Själ Kära buke, jag lider lite här nu och hoppas ni kan råda mig. Har ett par dagar haft grymt ont i halsen och varit vara lite hostig och...
2
Svar
20
· Visningar
2 335
Kropp & Själ Jag är fruktansvärt otränad och måste göra något åt det. Har inga problem med övervikt men behöver muskler, jag är trött på att vara så...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 915
Kropp & Själ Vad finns det för flingor som inte har massa fiber? Hittar bara fullkorn fullkorn fullkorn och jag kan inte äta det. Helst något knaprigt.
Svar
4
· Visningar
1 394
Senast: FiaM
·
Kropp & Själ Jag gråter när jag läser om ensamkommande flyktingbarn. Jag vill inte läsa för jag vill inte förstå vad de har upplevt, för det känns...
Svar
16
· Visningar
1 413
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej jag har inte alls bra är allmänt hes och har ont i halsen och är hes kan knappt prata med någon har varit till läkaren och dem sa...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Sitter här o funderar på om jag ska skriva in mig på ett gym här i närheten, då min motivation för "hemma träning" är som en berg o...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 678
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Överansträngd plantar fascia är min gissning efter en titt i biologiboken. Jag var stillasittande i vintras och började promenera i maj...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ En vän till mig kommer få ärva ett antal miljoner då hans föräldrar gått bort och inga andra släktingar finns. Han kommer ärva en villa...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 781
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Blir en tråd med lite too much information här, men jag är nervös och måste fråga. Hade sex med en ny kille i fredags, använde kondom...
Svar
8
· Visningar
1 442
Senast: _Sascha_
·
Kropp & Själ Funderade bra länge på ifall jag borde fråga anonymt om det här då det egentligen inte är super relevant och lite genant.. men nä :p...
Svar
11
· Visningar
2 144
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp