Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Vårdcentralen har inga tider den här veckan, så jag kan inte få någon hjälp där nu så tänkte om någon här kanske känner igen sig...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Har någon har varit på en sådan och skulle vilja berätta mer? Varför ville du gå på en sådan? Var det som du hade tänkt dig? Fick du ut...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Går det? Nu är det fjällen jag tänker på främst, jag är ingen van vandrare inte min sambo heller. Samtidigt som vi vill göra något när...
Svar
12
· Visningar
3 287
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Någon som testat det? Är det bra? Blir det nån skillnad på håret?
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Är det någon mer där ute som lider av detta? Jag håller på och bli galen på mitt. Det kommer alltid när det blir varmare ute och alltid...
Svar
4
· Visningar
1 128
Kropp & Själ Är det något som har erfarenhet av laserbendling av fot? Jag fick en fraktur för fem månader sen. Det är tydligen vanligt med...
Svar
17
· Visningar
1 067
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Min ena bröstvårta eller vårtgård har ändrat form bara på ena bröstet.. Det är som hela vårtgården har blivit fyllig och sticker ut typ...
Svar
3
· Visningar
3 048
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag har en svensk hudfärg om man säger så, lite solbrun på det. Men året runt har jag en kritvit linje som följer underläppen och...
Svar
3
· Visningar
9 454
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kära bukevänner, kan någon som har tagit bort hår med laser orka svara på hur lång tid en behandling tog? Alltså inte antal gånger...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet att det funnits en hel del trådar förr om no poo, men kunde inte hitta någon nu. Är det någon här som kör no poo? Någon som är...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: ricca
·
Kropp & Själ Vad anser Ni om att ha en fin, knälång och långärmad klänning när dresscoden är mörk kostym - är det för casual? Det är en mossgrön i...
Svar
3
· Visningar
846
Kropp & Själ Är det någon som vet var jag kan läsa (om det finns?) riktlinjer för hur olika sjukdomar ska diagnostiseras och behandlas? Eller vilken...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: sussantuss
·
Kropp & Själ Ja jag har mitt livs mest udda craving just nu. Potatismjöl. Jag tar lite och liksom lägger på tungan så jag känner den sträva...
Svar
16
· Visningar
2 962
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Jag vet att detta varit på tapeten förut men hittar inte riktigt svar på det jag söker när jag använder sökfunktionen. Jag söker en...
2
Svar
33
· Visningar
2 281
Senast: patsy02
·
Kropp & Själ Har efter nästan ett helt halvårs vridande och vändande kommit fram till att jag vill göra slut med min sambo. Vi har varit tillsammans...
Svar
3
· Visningar
1 483
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 318
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Har ni något tips på läkemedel eller naturläkemedel som ökar ämnesomsättningen? Jag har struma och fibro, struman drar ju mer...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Är förkyld och har lock i öronen i stort sett hela tiden. Har googlat mig till att man kan blåsa ut medans man håller för näsan och har...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Anyo
·
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 074
Senast: Javan
·
Kropp & Själ tagit lite blodprover för att se om de finns en orsak till att jag är så förbenat trött. En del värden låg på gränsen, men inget att...
Svar
2
· Visningar
1 602
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp