Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Övr. Barn Hejsan alla! Detta är mitt första inlägg så ja hoppas de blir rätt och att ja får många hjälpande svar på min fråga. Jag och...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Ramona
·
Småbarn Har sneglat lite men inte hittat en liknande tråd. Efter årets alla renoveringar och denna månadens inflöde på hantverkarfakturor och...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: Badger
·
T
Övr. Barn Min kille var strålande som en sol idag när han/vi fick se den lille för första gången. Hans leende gick från öra till öra :D och han...
Svar
2
· Visningar
612
J
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis upptäckt att jag är gravid, och är ungefär i vecka 7. Mina bröst har redan växt något, blivit väldigt ömma osv, men det...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: ujent96
·
Gravid - 1år Är gravid i vecka 12, och har ända sedan jag plussade varit så trött, sliten och matt. Jag blir helt slut, flåsig och skakig av liten...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Vet någon var man kan hitta anvisningar till pysslet som Nina gör i Bolibompa? I dag dekorerade hon en kruka med lera och snäckor. Jag...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Jenka
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hur många är det som jag, som bara känner sån sorg för allt hemskt som händer barn i världen? Varje gång jag läser eller hör om nåt...
Svar
1
· Visningar
609
Senast: ameo
·
Övr. Barn Någon som ska gå med i någon av BB-marscherna idag? "Släpp in mig på BB" arrangeras kl 13.00 i Stockholm, Göteborg, Malmö, Kalmar...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Jag har en fråga till lärare och föräldrar till barn på låg- och mellanstadium ungefär. Pga av Corona är ju skolorna i den flesta...
Svar
8
· Visningar
608
Senast: majola
·
Övr. Barn Är det någon skillnad på EGEN vårdnad och ENSKILD vårdnad, eller är det samma men bara olika namn ? En vän till mig säger att det är...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Görel
·
Småbarn Jag har studerat utan stöd från csn sedan i höstas, endast jobbat några dagar i veckan (är ändå en 100% universitetsutbildning jag gör)...
Svar
3
· Visningar
604
Småbarn Vi har köpt en ny sulky och handtaget känns inte helt optimalt för mig som är kort. Köpet är gjort och jag får väl lära mig leva med...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Jag har en kille på snart 8 år och funderar på att köpa någon spelkonsol (troligen begagnat) till honom i julklapp. Han gillar...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Är det någon av er som har erfarenheter av hemorrojder på barn? Hur upptäckte ni det? Vad var symptomen? Hur löste ni det? Fick ni hjälp...
Svar
0
· Visningar
603
Senast: Fille
·
Småbarn Ska införskaffa en kudde till ettåringen och tänkte att ni kanske har tips på vad som är bäst gällande material och så? Tänker att det...
Svar
1
· Visningar
603
Gravid - 1år Nu ska vi resa till solen med våran 6 månaders och vill veta allt som man behöver ha med sig, vad barnet behöver, att tänka på o.s.v
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Esperanza_1980
·
C
Gravid - 1år Jag undrar om ni vet hur det funkar med om man har ett jobb som inte är 100% och blir erbjuden 100% ganska precis innan jag går på...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Copcorn
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
13
· Visningar
601
Övr. Barn Fyller ni i samtalsunderlag till utvecklingsamtal med barnen och skickar tillbaka till läraren? Eller gör läraren det i skolan? Vi fick...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: Badger
·
  • Låst
Övr. Barn hej. det handlar om en liten blå ödla som blir stor och bor ihop med en liten pojke. Och jag tror att den där ödlan blir stor på...
Svar
1
· Visningar
595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • The Eras tour Stockholm
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp