Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag fick jag äntligen rida en annan häst och det blev tinkern. Hon är väldigt olik ponnyn jag ridit länge nu, men vi är ju inte alls...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag är det exakt 2 månader kvar innan jag tar över huset. Det känns lite overkligt och ibland funderar jag på vad sjutton jag har gett...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tvingade grannen att rida ponnyn nu när lårbenet är justerad. Två långa ryttare på två små hästar blev det på skogstur. Ibland får det...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter en månad med rinnande öga lyckades jag komma till vårdcentralen för kontroll. Jag är trött på sjukhus och vårdcentraler efter allt...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ja tänk, jag tyckte gårdagens markarbete var riktigt roligt :) Rätt häst och en bra sadelkänsla (eller hur jag ska uttrycka det) gör...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ett bra tecken är ju i alla fall att jag längtar efter ridlektionen och tycker att en vecka är alldeles för lång tid emellan gångerna...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fick mig en tankeställare. Nacken blir inte bra och skuldran. Ta det lugnt blev rådet. Allt känns ok och om du bara tar det lungt kommer...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Kört vatten i IBC behållaren, i hästtransporten. Fylld till 80 procent. När hastigheten kommer upp i 80 km/h, vad det börjar självsvänga...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Skrev ett inlägg i kväll och fick då en kommentar typ "Oj, lever du fortfarande...". Inser att jag på några år gått från mycket...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Cambiaso
·
  • Låst
Dagbok Nu rider jag W så gott som varje dag, utom när han behöver en ledig dag. Ibland rider jag även P, så det blir två turer. W är ofta...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det bli lite mycket möten denna vecka på jobbet, men två dagar till med lönesamtal, så är det att vara sent ute, men när man...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det fick bli en promenad till sjön med hunden och hästarna. Trots flugtäcken gillar de inte insekterna. Tinki steg i och Indra kom...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok ...och inte en enda som fungerar??? Skulle nämligen vara duktigt och börja sy gardinerna till båten igår kväll, men som sagt det sket...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Gjorde nytt fystest igår, senast var i mars(?) efter att Viktkampen avslutades. Tror både jag och PT var lika förvånade över resultatet...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Indra testade löshoppning på riktig ridbana. Drog rakt ut genom ena långsidan som bestod av järntråd. De nya senskydden har fått skador...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok kom på att jag nått mitt mål idag när jag, äntligen, kunde springa den bit jag kämpat med idag. Och på gymet hade jag som mål att orka...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har betalt för att bestämma, att ansvara för andras hälsa och se till att det går frammåt med nöjda kunder. Så under hela dagen har...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag hade ridskolan en prova-på-clear-round i WE. Jag har aldrig provat att rida en WE-bana. Det närmaste jag kommit har varit lekarna...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok hej, jag "upptäckte" den nya rasen miniaussie, toy aussie, north american aussie eller vad man nu vill kalla den. Iallafall fastnade jag...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: aaliyah123
·
  • Låst
Dagbok Det hade faktiskt varit bra med en medhjälpare med sig igår, men jag hade tur. Jag träffade mina före detta grannar och de bad en de...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp