Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Hundhälsa Har en schäfervalp på snart 6 månader och häst. Min stallkompis säger att jag gott kan ta med valpen då jag rider, men jag vill inte...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Nera
·
Hundhälsa Var 11+ ar boxertik har artros i ryggen samt ett relativt nyskadat ledband i ena knaet, men ar i ovrigt frisk och kry. Veterinaren...
Svar
13
· Visningar
5 348
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Jag ska avmaska den yngre hunden, bör jag även avmaska den äldre samtidigt?
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: dpmatte
·
N
Hundhälsa Idag när jag kom hem så upptäckte jag att min schäfer tik på 2 år har tappat en framtand, Hon hade den igår kväll, så den måste ha...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: dpmatte
·
N
Hundhälsa Jag har en bekant som har en blandrastik som hon har tagit en andra kull valpar på. Förra gången blev tiken extremt mager och mådde...
2
Svar
22
· Visningar
3 071
Senast: Grana
·
P
Hundhälsa Behöver få lite råd. Jag har två stycken blandisar. På den yngre av de två upptäckte jag en ruva i nacken för någon dag sedan. Nu i natt...
2
Svar
22
· Visningar
18 765
Senast: lundborg
·
Hundhälsa jag vet inte alls om det kan vara att hon blir kall om tassarna men idag märkte jag för första gången att hon ibland hoppade på 3 ben...
2
Svar
21
· Visningar
5 234
Senast: tinissen
·
P
Hundhälsa Sedan ca 1-1,5 månad bakåt har vår 11 årige blandras hund (schäfer, dobberman, labrador) tappat större mängder päls. Han har inte blivit...
Svar
8
· Visningar
7 418
Senast: Trani
·
B
Hundhälsa 6-månadersvalpen påbörjade en avmaskningskur på tre dagar igår - idag är det dags för andra dosen men eftersom hon spytt 2 ggr sen vi...
Svar
1
· Visningar
2 732
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund hade nyss vad jag tror var ett epilepsianfall. Hon har sammanlagt haft fyra till fem anfall under en sexårsperiod. Idag såg...
2
Svar
20
· Visningar
10 853
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa finns det nåt man kan ge som verktablett till hund istället för magnecyl och bamyl? vet att man inte skall ge alvedon och ipren - därför...
Svar
13
· Visningar
21 696
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Tvättade min hund med ohyreschampot Antiparasite för nästan 2 veckor sedan nu, trättade och sköljde av sedan tvättade igen och lät verka...
Svar
9
· Visningar
1 791
Hundhälsa Min lilla hanhunds ögon rinner ständigt och de blir ju som röda märken runt ögon också och jag gör allt i min makt för att ögonen ska...
Svar
16
· Visningar
25 233
Senast: EmelieR
·
Hundhälsa Ja,jag bara undrar.. I somras hade jag en hund,som levde med avlivningshot över sig,hon var ganska slut i höfterna och fick lite...
Svar
2
· Visningar
1 007
B
Hundhälsa Vår 6 månaders lagotto har nu tappat de flesta mjölktänderna, men en av hörntänderna är kvar och nu har det växt dubbelt där några...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: dpmatte
·
M
Hundhälsa Nån som vet? har nu kört 2 kurer igen nu med Canaural dvs 10 droppar x 2 i 14 dagar x 2, som vet. skrev ut, men inte har det hjälpt...
Svar
3
· Visningar
1 584
Senast: iozrob
·
Hundhälsa Min borzoi-flicka är inne på första veckan av hennes andra löp, och hon verkar inte alls bra i magen. Har kräkts först en gång innan...
Svar
5
· Visningar
3 854
Senast: Muninn
·
I
Hundhälsa Idag på morgonen började min tik visa tecken på förkylning (?). Har sökt lite på det och det verkar finnas delade meningar hurvida det...
2
Svar
21
· Visningar
21 724
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Grima har nu under en längre period vid olika tillfällen haft en massa gult kladd i ögonvråerna, ffa i vänstra ögat. Det är som värst...
Svar
10
· Visningar
21 740
S
Hundhälsa Idag har det äntligen hänt! Marken är frusen och kall. Inget regn och inget vått slisk på marken! Inte för att jag har något emot...
Svar
16
· Visningar
3 052
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp