Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har aldrig tidigare varit här inne på kattforumet men följande hände i morse; Jag sitter i godan ro med kaffekoppen i handen framför...
2
Svar
33
· Visningar
7 761
Senast: elbereth
·
R
Katthälsa Min katt är jätte söt hon är vacker . hon heter emma och är brun och vitt jätte vacker . :) Hon är min lillla kissse misse.
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Smulis
·
Katthälsa Gah ringde veterinären i morse och förhörde mig om kastrering till Tigra och Frans ( samt deras 2a vaccinationsspruta...). Ja kan du...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: KungTulle
·
S
Katthälsa hejsan! mina föräldrar har en katt på ~14 år (bondkatt) som är steriliserad sen ung ålder. hon har blivit knäpp, varje natt vid ungefär...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: strösslet
·
Katthälsa I onsdags var Pottan halt när jag kom hem från skolan, blockhalt. På torsdagen åkte vi till Valla djursjukhus och röntgade hela benet...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: TantEster
·
Katthälsa Kan ni hjälpa mig att tänka klart? Jag och min sambo var på kattutställning för någon vecka sedan och kom i kontakt med en uppfödare som...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Winni
·
Katthälsa Jag har en liten Ragdolltjej som jag tänkte kastrera. Vid vilken ålder kan man tidigast kastrera? Skulle vilja få det gjort innan det...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Varenda vår är det samma sak, lär sig aldrig folk? Förstod de inte förra sommaren att det blir en massa oönskade kattungar? En massa...
Svar
16
· Visningar
1 632
Senast: Wingates
·
Katthälsa Nån här som har information om det? Hittar mest på engelska och jag förstår inte sån engelska :o Vet att det inte görs i Sverige (än)...
2
Svar
32
· Visningar
7 230
Senast: pimy
·
Katthälsa Jag är lite i valet och kvalet med hur jag ska göra med gamla Dimma. När jag skaffade henne hade hennes ålder uppskattats till...
Svar
10
· Visningar
1 307
C
Katthälsa Är det någon som har erfarenhet av giftstruma? Vår katt har antagligen det och har varit rätt så dålig nu senaste veckan till och från...
Svar
10
· Visningar
5 142
Senast: Sassy
·
C
Katthälsa Hur noga bör man vara med att kattungarna ska äta kattunge mat? Mina "kattungar" börjar bli rätt stora nu, de är födda i början av juli...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Chiqitita
·
R
Katthälsa Jag har en katt tjej som löper för första gången nu. o hon har vart "gnällig" i nga dagar nu. men idag så riktigt tjuter hon, hon kan...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Rebb
·
Katthälsa Nu har jag fått hem Olivers (tack Reykur!!! :bow::bow: ) som jag ska testa på mina hårbollar här hemma för att förhoppningsvis på sikt...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: MissFideli
·
Katthälsa hej! har just steriliserat våran hona i går ( ons). det innebar att ingen mat from tis kväll (18) hämtade hem henne i går kväll , och...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: megin
·
M
Katthälsa Våran två åriga kastrerade hankatt har med största sannolikhet foderallergi. Äter nu specialfoder och är mycket bättre i magen...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: M-Meduza
·
M
Katthälsa Min oriental har fått pigmentförändringar. Det började på nosen, sen på "läpparna" och nu såg jag att han även fått runt ögonen. Någon...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: marijaa
·
Katthälsa kan man även pierca katter. http://nyheter24.se/nyheter/udda-nyheter/148305-salde-piercade-katter Idiotiska männikor! Vad anser ni...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: elinairina
·
U
Katthälsa Min 3åriga katt får både torrfoder och burkmat vid bestämda tider på dygnet. Hon har inte ätit burkmat på tre dagar nu,och vi börjar...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: elinairina
·
Katthälsa Vår lilla katt flicka är kokhet om örona & nosen va kan det vara Feber ?:S:S:S
Svar
1
· Visningar
871
Senast: megin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp