Sv: 07:orna!

Vi har 2 treåringar kvar...Made hands off skickade vi tillbaka till uppf
Made a Legend började riktigt bra med tre raka segrar, sen opl och en diskad
Knighthood ska kvala nu på måndag ( 25 okt)
 
Sv: 07:orna!

KL
Jag ska ju snart "förirra" mig själv över Atlanten så jag har sålt iväg alla hästar, däribland då min fina lilla 07:a Piruett.:love:
Kvalade henne i september och det är möjligt att hon gör någon start i år för sina nya ägare/tränare men sedan ligger nog mesta fokuset på nästa säsong för hennes del.
 
Sv: 07:orna!

ja just det , vi har ju en tredjedel i en 3 årsmärr E Rotation också...Florine Deleymarie som har tjänat ca 90 000 på 9 starter :)
 
Sv: 07:orna!

Varan trearing var jattefin i borjan av aret. Tjanat dryga 160 000 dollar med fem vinster. Han travade 1.53,4 som trea med en halv langd i somras och vann pa 1.55,1 pa 1000 meters bana. (Har inte Lexington boken med oversattningarna i narheten...)
Han har varit lite knackig det senaste men vann ett kvallopp snyggt forra veckan. Han har tre starter kvar och sedan blir det ledigt!
 
Sv: 07:orna!

Ja då har 07: orna hunnit bli 4 åringar, jisses va tiden går fort ;)

Tyvärr så har vi haft problem med våran i princip hela hösten och vintern, med allt ifrån dåligt trav till karledsinflammationer som aldrig vill ge sig..... Men nu känns det iallefall som vi ser ett litet ljus i tunneln:) Han har blivit till 95% bra i karlederna och börjar funka bättre i travet, så nu håller vi verkligen tummarna på att han ska bli bra så får fortsätta vara frisk nu!

Hur går de för er andra?
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
588
Senast: Ketrawzc
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Imnir
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: MiniLi
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp