07:ornas tråd del 10!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 07:ornas tråd del 10!

Barnen är skitbra att ha när de är mycket bättre och modigare ryttare än vad man själv är. Kamikazepiloter de luxe.
 
Sv: 07:ornas tråd del 10!

kl

Vad roligt att så många börjat komma igång igen! Nu är jag hemma från min lilla resa och min snälla hovis kommer på lördag så att vi får på skorna igen så att jag kan börja rida.

Så nu kanske jag kan byta upp mig från det här.
65fbef32.jpg


till det här.
KlubbtvlingLjRK1maj033.jpg


Dock lär det dröja en liten stund innan vi hittat tillbaka till den formen :p
 
Sv: 07:ornas tråd del 10!

Vilken fin skimmel, väl ridet ! Kl. Idag ska jag å hästen ta första lektionen i long reining. Ska bli såå kul. Vill gärna ha det som komplement till ridningen i vinter och kunna lära honom rörelser och samling från marken. :bow:
Ska ta bilder men hinner nog inte få in dem här före jag får semester.
 
Senast ändrad:
Sv: 07:ornas tråd del 10!

Håller med, där är han verkligen i topptrim:)

kl

Tänkte rida min lilla Donna ikväll, de har stått inne hela dagen pga bromsar och andra insekter. Åh vad jag längtar, tänkte prova hoppsadeln och se hur den känns, tycker den ligger ganska bra på henne men vet inte riktigt.. ingen som är sugen på att ta en titt i sadellista tråden? :angel:

Grand Prix har fått ärva en del av min förra hästs grejer, men täckena på 165 var lite stora, likaså sadelgjordarna.
 
Sv: 07:ornas tråd del 10!

Han tackar så mycket! Han var i riktigt bra form då. Nu ser han mest ut som en jämnfet falukorv :p :o

Angående sadeln så tycker jag att den ligger helt ok. Så jag hade allt testat att rida i den, sen kommer hon nog behöva en vidare bom när hon musklat sig mer. Så ligger den still när du rider hade jag använt den :)
 
Sv: 07:ornas tråd del 10!

Knapplån

För överskådlighetens skull, låses tråden.

Ha en fortsatt underbar sommar

Önskar er moderator, som är på väg ut på sjöslag med Viking Cinderella - årets långsemester...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
760
Senast: Fibusen
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 377
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Nox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp