2-åring misshandlad till döds..

Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Men vilka :devil: idioter det finns!!
Hur fan kan man göra så?:cry:
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Jag förstår verkligen inte, hur avstängd kan man bli för att ens barn far illa av behandlingen. Förstår man inte vad som kan döda, förstår man inte hur ont det måste göra.

Jag förstår inte hur man kan motivera våld med att det behövs disciplin, och när det går så fullkomligt över styr.

Men det hände i USA, dessa människor lär aldrig se dagsljus igen annat än genom galler.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Åh fy fan! Har själv en 2 årig flicka med likadana guldlockar som flickan i artikeln och jag skulle aldrig kunna lyfta ett finger mot min lilla tjej.

Hur fan fungerar man om man dels låter sin nya man prygla barnet till döds och dels göra det själv också :cry: :mad:

Stackars lilla flicka. Tänk vad hon måste gråtit och lidit när hon utsattes för detta? :cry: Att man inte ens då fick upp några moderskänslor (för mammahjärtat brister ju när ens barn gråter av smärta... iaf mitt...) och tog flickan i sin famn i stälelt tyder ju på att man är så djupt störd så man förtjänar att ruttna i fängelse.

I Texas (där detta hände) har man ju även dödsstraff och i hela USA så utförs mest avrättningar just i TX.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Håller med!

Och var finns lejonmamman (och lejonpappor me för den delen) i de som låter detta ske deras barn? Den som någonsin slog nått av mina barn hade åkt ut illa kvickt, även om den så hotade mig till livet.

Usch! detta gör mig så upprörd. Måste sluta läsa om sånnahär händelser.:cry:
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Jag fixar inte att läsa den artikeln ordentligt, det blir för mycket och jag börjar bara gråta. De slutade inte ens slå när lilltjejen sa till sin mamma att hon älskade henne. :cry:
Gah, nu vill jag bara hem till min egen lilla nästan-tvååring och försöka skydda henom från allt ont.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Ja usch :cry:
Har själv en 1 1/2-åring och en 2 1/2 åring och tycker det är jobbigt när de gråter över att de har ont i magen.
Stackars pappa, (borde ju finnas en sån med i bilden).
Och hur kan hon le på bilden, mamman med sin advokat?
Jag skulle lätt kunna piska livet ur de båda.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Ondska finns överallt.
Men så genomond trodde jag bara inte man kunde vara
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Jag förstår inte hur man kan slå något barn, än mindre hur man kan låta en s.k pojkvän eller styvpappa slå sitt egna barn!!
Han skulle lära henne disciplin stod det, knappast, han måste ju vara en störd psykopat som njuter av att plåga barn. Hur kan en mamma luras att delta i nåt sånt?? Helt oförståerligt.
Alla ska inte ha barn...
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Jag mår fortfarande dåligt efter att ha läst artikeln..

Det värsta är att barn älskar sina föräldrar så mycket att dem finner sig i allt ont som dessa gör mot dem utan att tveka.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Värst är väl ändå att de fortsatte slå henne trots att hon under misshandeln tittade på sin mamma och sa att hon älskade henne!
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Är precis som i fallet med babyP.
Det var ju också mamman och styvpappan om gjorde det.
Det lär ju vara sjuka personer med sadistisk läggning som kan göra sådana saker:crazy:
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Är precis som i fallet med babyP.
Det var ju också mamman och styvpappan om gjorde det.
Det lär ju vara sjuka personer med sadistisk läggning som kan göra sådana saker:crazy:

Precis. Sen har man förstås svårt att tro att NÅN kan göra så mot ett barn, oavsett läggning, men sitt EGET barn!
Det går inte att skylla ifrån sig. Om min sambo skulle göra så mot mitt barn, så skulle jag hellre försöka slå ihjäl honom än att se på. Med risk att själv bli ihjälslagen. Borde vara så man e funtad som förälder.
Mamman måste ju vara störd som var med och sen när det gick för långt så skyller hon på killen. Man önskar barnen till de mammorna slapp bli födda istället.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Ehm..vad var det för usel ursäka? "Det gick lite överstyr, det var inte meningen"?


Stackars barn! :(
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Jag orkar inte läsa länken.
Jag mår inte bra av sådant.

Men USA är litet speciellt.
Dels så får (och t.o.m. bör) man slå sina olydiga barn - annars är man en vek och dålig förälder.
Sedan så tycker de flesta Amerikaner att dödstaff är okej.
I Texas är många frikyrkliga så de utför inte abort på de barn som de inte vill ha utan får dem i alla fall.

Det finns många oönskade barn i USA.
Barn som ingen vill ha.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Idag stod det i tidningen om en pappa i Australien som slängt sin 4-åring från en bro, den lilla dog såklart. Visst var det ett liknande fall i Stockholm för ett par år sedan? Man kan undra vad som utlöser det, är det barnens skrik som stressar dem, eller är det bara så att de råkar vara ett lätt byte för allmän galenskap? Hade jag känt att jag ville slå mitt barn hade jag sökt hjälp direkt, spärra in mig snälla till dess ni kan göra mig frisk!
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Men herregud!
Har hela världen blivit totalt jäkla galen?
HUR kan man göra sina barn illa? Medvetet dessutom?!
Det skulle fanimej införas mentaltest på blivande föräldrar i lagom tid för ev abort. Tvångsabort om så är.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 499
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 083
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 800
Senast: lundsbo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 967
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp