2-åring misshandlad till döds..

Sv: 2-åring misshandlad till döds..

usch vad hemskt. stackars lilla flicka. hur kan man göra så mot sitt egna barn?! visst nu har jag inga egna barn. men skulle aldrig drömma om att misshandla min kommande bebis. usch.
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Det är obegripligt.
Helt ofattbart, ens barn är ju det finaste man har
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Något jag fundertat på är att många såna här fall verkar ha börjat när en styvpappa kommit in bilden och fått med sig mamman på det hela.
Tex Bobby, Baby P och nu denna tjej.

Undrar om det är samma typ av män som kvinnor vill lämna men inte kan utan tar på sig allt själva sk normaliseringsprocessen.

Vad tror ni?
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Ja det är knepigt.
Men licksom hur f*n kan man gå med på att misshandla sitt barn?
varför tar man inte barnet och drar om ens partner visar sig vara sjuk i skallen? Det är obegripligt
 
Sv: 2-åring misshandlad till döds..

Troligtvis av samma anledning som många kvinnor stannar i ett misshandelsförhållande, får stryk gång på gång,kanske anmäler men drar tillbaka anmälan och går tillbaka, får mer stryk,lämnar mannen en kort tid, går tillbaka...för att mannen är ju så snäll,kanske var det hennes eget fel att hon fick stryk, han behöver henne, han kommer att ändra sig och massa mer man brukar få höra av just såna kvinnor som haft det så.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 073
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 964
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp