Bukefalos 28 år!

Älskade Starport

Sv: Älskade Starport

Idag var det begravning och det var den finaste och vackraste begravning jag har varit på men oxå den jobbigaste.

Sov gott nu min ängel

Kram Sofia
 
Sv: Älskade Starport

Jag håller med, den var otroligt vacker, och i vår vackra Domkyrka...så mycket folk som ville säga farväl .....Sov gott våran lilla Ängel ......
Kram Sonja
 
Sv: Älskade Starport

Jag håller med, den var otroligt vacker, och i vår vackra Domkyrka...så mycket folk som ville säga farväl .....Sov gott våran lilla Ängel ......
Kram Sonja

JA!!! Vila i frid gumman....

Fortfarande känns det ofattbart att du är borta!!!!

Kraaaaaaaaam Susanne
 
Sv: Älskade Starport

Idag var det begravning och det var den finaste och vackraste begravning jag har varit på men oxå den jobbigaste.

Sov gott nu min ängel

Kram Sofia



Hej Fia !
Sänder en kram från mig !
Känner hennes moster ...:cry:
// Linda
 
Sv: Älskade Starport

Jaa. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket......det är så tyst och lugnt i stallet. Vill inte att det ska vara så.
Hörde idag att det var mellan 175-200 personer på hennes begravning. Förstår ni vad omtyckt hon var.
Jag saknar henne på jobbet, hon brukade komma och prata med mig och hålla mig sällskap.
Jag förstår inte varför hon skulle behöva försvinna från mig och sin familj.

Kram på dig min älskade Malin.
 
Sv: Älskade Starport

Nu har jag skickat upp vår älskade ponny till Malin uppe i himlen.
Hoppas att du tar hand om henne, Malin. Mina döttrars ögonsten, så lovar vi att ta hand om din ögonsten, Lillen, som finns kvar här hos oss.
Kram på dig vår älskade ängel.
 
Sv: Älskade Starport

Hej alla !
Var med till stallet idag och tog lite kort på Malins älskling, världens sötaste Lillen ! :D
Han har blivit såå stor , och väldigt duktig !
21574305.jpg
 
Sv: Älskade Starport

Hej igen

Detta är också så jäkla hemskt

Fick idag reda på att det har varit en bilolycka ( för nån vecka sen) i Karlskoga där en bil råkade ut för vattenplaning, flera ungdomar satt i bilen men en tös på 19 år avled...denna tjejen hette OCKSÅ Malin och gick o SAMMA KLASS som vår Malin ...hur i h-e kan sånt hända ??? Denna Malin var ju med på begravningen ...fy faen vad livet är orättvist....
 
Sv: Älskade Starport

Men vad otäckt. Jag ryser och tänker på de anhöriga.

Det är så förfärligt dessa olyckor när människor mister livet.:cry:
 
Sv: Älskade Starport

Hej igen

Detta är också så jäkla hemskt

Fick idag reda på att det har varit en bilolycka ( för nån vecka sen) i Karlskoga där en bil råkade ut för vattenplaning, flera ungdomar satt i bilen men en tös på 19 år avled...denna tjejen hette OCKSÅ Malin och gick o SAMMA KLASS som vår Malin ...hur i h-e kan sånt hända ??? Denna Malin var ju med på begravningen ...fy faen vad livet är orättvist....

WHAAAT!? :eek:

Nån måtta för det väl vara på eländet :cry:
Gick också på Lillerud samma "årskull" men inte samma klass som Malin Ristvall och Malin Z...

Kände inte Malin R lika "tight" som er som umgicks med henne varje dag, men när vi möttes brukade vi snacka och hon var alltid så sprudlande glad :( Hon har det bra nu iallafall, lilla Malin :love::cry:
Vad gäller Malin Z så såg jag henne bara, kommer ihåg att jag och några till stod och målade (då gick vi i ettan och hade kursen "byggnadsunderhåll") och då kom Malin och hennes familj, dom tittade runt lite på skolan för Malin skulle börja där.

Märkligt sammanträffande...! Creepy :confused:
 
Sv: Älskade Starport

Var det inte det som stod på löpsedeln för ett tag sedan?

Att en 19-årig tjej hade omkommit i en bilolycka när hon skulle lägga blommor -så tror jag att det stod i a f, läste bara löpet- på sin jämnåriga kompis "olycksplats"?

Då tänkte jag på er Starport om det möjligtvis kunde ha något samband med henne.

Livet är så fruktansvärt skört..
 
Sv: Älskade Starport

Nej, men det låt ju otroligt hemskt :eek:

Denna tjejen avled i en olycka med vattenplaning...för ung 5 dagar sen
 
Sv: Älskade Starport

Hej igen

Detta är också så jäkla hemskt

Fick idag reda på att det har varit en bilolycka ( för nån vecka sen) i Karlskoga där en bil råkade ut för vattenplaning, flera ungdomar satt i bilen men en tös på 19 år avled...denna tjejen hette OCKSÅ Malin och gick o SAMMA KLASS som vår Malin ...hur i h-e kan sånt hända ??? Denna Malin var ju med på begravningen ...fy faen vad livet är orättvist....

Åhå, så det var det den som nämnde det menade när vi hade vår tävling på Lillerud helgen som gick...:(
 
Sv: Älskade Starport

Lillflickan våran...
Snart är det ett år sen, var vid hennes grav för nån vecka sen och satte dit en fjäril..trodde inte jag skulle reagera som jag gjorde , men <malins sten är så himla fin..
Mina tankar går främst till hennes syster o hennes mamma...Kram, jag tror ni läser här ibland.
 

Liknande trådar

Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 252
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
880
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Svar
0
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp