Bukefalos 28 år!

Älskade Starport

Sv: Älskade Starport

Lyfter den här tråden i kväll, och skänker Malin och hennes vänner och anhöriga mina tankar för en stund...
Ett år har gått, känns inte som om det var så längesen, men det är så det är...
Livet stannar inte upp , allt fortsätter, men inget blir sig riktigt likt igen...
Var upp till graven en sväng med lite saker förut, det är vackert där, men kyrkogårdar är för de gamla, de som redan levt sina liv fullt ut...
Inga unga människor borde behöva hamna där, men det blir inte alltid som vi vill och önskar oss...
Som sagt, skänker er en tanke i natt , ville bara visa att ni inte är bortglömda , det finns massor av människor som minns...
 
Sv: Älskade Starport

Jag håller med...för ett år sen fick jag ett telefonsamtal halv 8 på morgonen och fick höra att Malin var död....När jag kom till stallet stod det på tavlan att hon undrade om stalljouren på elitloppet för hon skulle dit..( tavlan o raderna finns fortfarande kvar tror jag.)
Söta lilla Malin...vila i frid och det är många som tänker på dig....
 

Liknande trådar

Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 253
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså. Seriöst. Jag har inte gjort annat än velat sluta med dansen, helt. Senaste...månaden? Eller ok, innerst inne vet jag att det...
Svar
0
· Visningar
880
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag tänkte mig höra mig lite för hos er på Bukefalos. :) Jag är 22 år och bor hemma medan jag...
Svar
0
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp