Är förändringen i samhället nödvändigtvis något konstruktivt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
FishbowlHead.gif

Remmer, hela buke vet redan varför du har beskurit din profilbild som du har. Det är dags du lägger ut den sanna bilden!
Haha, dagens bästa...... :rofl:
Den var riktigt rolig! :D :bow: :D
 
I dina drömmar då?
Du det lyser igenom att du inte vet vad du surrar om.
Det går inte att dölja med en kostym.

Ytterligare personangrepp. Du är bra rolig men det är väl så det går till i dina arbetarkretsar? Tala du om ditt liv då talar jag om mitt. För mig vet du uppenbarligen inget om.
 
Ytterligare personangrepp. Du är bra rolig. Tala du om ditt liv då talar jag om mitt. För mig vet du uppenbarligen inget om.
Är det du eller din fru som skriver detta inlägg?
Hur gör ni uppdelningen?
Skriver ni vart annat inlägg eller skriver den som kommer på något vart efter?
 
Ja, du kan vara bildad och , lyssna på hårdrock och ha tatueringar men det gör det fortfarande inte till en bra idé att börja lyssna på hårdrock och skaffa massa tatueringar om du ska umgås i akademiska kretsar.
Haha *vrider mig av skratt*
Jag brukar undvika att svara i dina trådar, men det här var bara så roligt att tårarna sprutar.
Du tror inte ens på det där själv va?
 
Är det du eller din fru som skriver detta inlägg?
Hur gör ni uppdelningen?
Skriver ni vart annat inlägg eller skriver den som kommer på något vart efter?

Dessa personangrepp tycks vara det enda språk du tycks klara av. Rätt komiskt att ta del av inlägg från någon som påstår sig vara bildad men inte kan skriva ett sakligt inlägg.
 
Dessa personangrepp tycks vara det enda språk du tycks klara av. Rätt komiskt att ta del av inlägg från någon som påstår sig vara bildad men inte kan skriva ett sakligt inlägg.
Men du som är så smart, har du verkligen inget bättre att komma med?
Och förstår du inte att vi nu driver med dig för att det roar oss?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 410
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 020
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp