Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Jag är ingen bling-person, tillåter detta till andra.
Men den där grimman var sjukt snygg! :love:

Tack:) Ja jag älskar den speciellt med tanke på att det dessutom är så tjockt läder. Här kommer en bild till på det...

indianonr2004.jpg
[/IMG]
 
Sv: Allt med Bling *

*knapplån på mig själv*:p

Igår så hittade jag en sida med bling!:bump: Jag har nu beställt ett schabrak , svart med stenar i ena kanten, hovbling och ett hov lack, svart med silver. Så kul.:D "Gubben" bara skakar på huvudet...:D
 
Sv: Allt med Bling *

Vill oxå veta vad det är för sida... låter ju helt underbart... Har massor med bling men mindre bilder... jag får återkomma när jag fotat lite...
 
Sv: Allt med Bling *

Har gjort de själv :D Tyckte de blev bra, va tycker ni??

 
Sv: Allt med Bling *

Vad kul! Blir alltid imponerad av folk som fixar och donar själv..men om du vill veta lite konstruktiv kritik:angel:;) så¨gillade jag inte "rosetten" men det andra var jättefint! Är det shellpearls?
 
Sv: Allt med Bling *

Okej. Var det länge sen du köpte det? Jag kollade på deras hemsida och det fanns inte där :( Jag vill ju ha det :D

Ja det var nog ett tag sen....tycker tiden går så fort. Jag köpte dem innan Bolero dog men hann aldrig använda dem.
 
Sv: Allt med Bling *

Du ska inte tro att du är ensam om blinggrimma...:p
Hedwigs "åkabortochvarafin" grimma.:D
hedwig2_080210.JPG
 
Sv: Allt med Bling *

Haha de är mycket finare "De är en blomma" när man har de på hästen :D
 
Sv: Allt med Bling *

Har ingen häst men ja har bara lagt de mot :( Kanske kan visa de någon gång
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 125
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 519
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 837
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 998
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp