Bukefalos 28 år!

Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Ja det är ju också en form av bling...:D Coola lucero....Han ser manligare ut i det än dom rosa lindorna...:rofl::bow:
 
Sv: Allt med Bling *

Åhh en tråd för mig ÄLSKAR blingbling.
Var på mässa för oss som har butik, där fanns en uppsjö av blingbling.
Det vi fastnade för var bla..
Urtjusiga tyska träns med blingbling.Dessa fanns med matchande fodring på nosrem. exempelvis svart träns med rosa blingbling & rosa fodring.
Matchande martingal med blingbling.
Dressyr & hoppspön med bling bling.
Grimmor med blingbling.

Tidigare har vi lyckats hitta
Täcken
schabrak
Flughuvor
Lindor
Sporrar
Stigbyglar
Allt med blingbling.
 
Sv: Allt med Bling *

Du kan hälsa honom att han inte är själv...
Vi sponsrar en avelshingst med rosa utrustning och blingbling.
Har precis beställt hem ett Cericerosa fleecetäcke till den goingen.
Och även han är man nog...
mvh El
 
Sv: Allt med Bling *

Nu har jag suttit och gått igenom hur många sidor som helst som har fleccetäcken med bling...Fy vad det är dyrt! Jag är sådan att jag använder alla mina saker till vardags lika väl som till show, allt efter humör och då vill jag inte betala 2200-2500 för ett täcke.. Jag sliter upp dem för fort för de. Blir inte ekonomiskt försvarsbart..
Man vill ha bling men det behöver ju inte vara äkta swarowski...
Någon som håller med?
 
Sv: Allt med Bling *

Men köpt ett täcke som du tycker om och dekorera med kristaller sokm du tex kan köpa på panduro. :) Limma med textillim, det håller sålänge det håller men då har du iaf råd att köpa nytt/reparera. :D
 
Sv: Allt med Bling *

Helt ärligt så är jag lite lat...:D Men tja man kanske skulle göra det....:idea:
 
Sv: Allt med Bling *

Men köpt ett täcke som du tycker om och dekorera med kristaller sokm du tex kan köpa på panduro. :) Limma med textillim, det håller sålänge det håller men då har du iaf råd att köpa nytt/reparera. :D

ÅÅhh, vilket bra ide :banana:
Här kommer det att göras blingbling schabrak!!!
 
Sv: Allt med Bling *

159 silverkronor ;) (får man skriva så?)
 
Sv: Allt med Bling *

har inte så mycket bling men pannbandet är väl något, det är dekoren från ett westernträns.. :)
18968129.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Allt med Bling *

Nu har jag suttit och gått igenom hur många sidor som helst som har fleccetäcken med bling...Fy vad det är dyrt! Jag är sådan att jag använder alla mina saker till vardags lika väl som till show, allt efter humör och då vill jag inte betala 2200-2500 för ett täcke.. Jag sliter upp dem för fort för de. Blir inte ekonomiskt försvarsbart..
Man vill ha bling men det behöver ju inte vara äkta swarowski...
Någon som håller med?

Var hittade du alla dom bling täckerna?
 
Sv: Allt med Bling *

Men köpt ett täcke som du tycker om och dekorera med kristaller sokm du tex kan köpa på panduro. :) Limma med textillim, det håller sålänge det håller men då har du iaf råd att köpa nytt/reparera. :D

Lima med super lim. håller garanterat ;)
 
Sv: Allt med Bling *

*kl*

Vad kul att se att det finns fler än jag som gillar bling bling....:banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 146
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 817
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 970
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 555
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp