Bukefalos 28 år!

Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Dom är specialbeställda! :)

Hon har en i silver + bling till sitt fina shiresto och det var egentligen den jag ville köpa först.
Men så var det "bara" den som passade henne och då fick jag köpa den som jag har nu istället, för hon hade typ 3 på lager eller vad man skall säga.

Och jag kunde inte varit nöjdare, passar ju bättre med en guldbotten då min dam är fux och vi kör mässing på alla spännen! :love:
 
Sv: Allt med Bling *

*knapp*

Har ju glömt att visa mitt senaste pyssel :D

dsc00143_73710269.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Hhihih :) Tänkte fota henne i den och nackrem så fort jag köpt ett mässingsfärgat bett! :)

Hon har varit för ung för att bära den fram tills nu, vill inte att den går sönder HELST! ;):D
 
Sv: Allt med Bling *

Vad fina saker ni har, har inte hunnit skaffa mig för mycket än.
är ny här så jag vet inte hur man gör redigt... hur man laddar upp en bild.. tyvärr:cry:
 
Sv: Allt med Bling *

Vad fina saker ni har, har inte hunnit skaffa mig för mycket än.
är ny här så jag vet inte hur man gör redigt... hur man laddar upp en bild.. tyvärr:cry:

Det finns lite olika sätt att ladda upp bilder på. Men håller med om att det inte är helt lätt och det är inte alltid jag lyckas:crazy:
 
Sv: Allt med Bling *

nu hittade jag tillbaka till denna tråden i alla fall..:):)
men någon bild kan jag inte få upp :laugh::laugh::laugh:
 
Sv: Allt med Bling *

Jag älskar bling och har haft förmånen att klä mina Dobermannhundar i diverse bling bling genom åren. Detta har även smittat av sig till hästen ; )

18477_292556239246_574964246_3406774_3249293_n.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 146
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 817
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 970
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 546
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Tips för att reda ut hår
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp