Bukefalos 28 år!

Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

Jag ska blinga ett par gaiters och en ridhjälm, och jag undrar hur man gör? Vad använder ni för lim och stenar, är det äkta swarovski?:) Tacksam för svar!:banana:
 
Sv: Allt med Bling *

Jag använder glasstenar, är för snål för att ha 'äkta' på hästgrejerna :p

På läder använder jag stenar med klister på baksidan, till textil strykstenar (på strykvänligt underlag, INTE hjälmen) eller textil-/hobbylim.
 
Sv: Allt med Bling *

Okej, tack för svaret!:) Snart får ni bilder!
 
Sv: Allt med Bling *

53765_1268834963.jpg


Man ser inte så himla noga men kan presentera mitt bling:

från vänster: schockelmöhle pannband guld,, enkelt jackson välvt pannband guld, döbert kandar med schockelmöhle pannband till, glengordon guld, Otto Schumacher guld.

saknar bild på mina andra 2 glen gordon.

Kan säga att jag inte har något liv utom min häst och han är mest bortskämd ever!!! :heart haha
och min kille vet inte vad sakerna kostar .P
 
Sv: Allt med Bling *

Jag funderar på att blinga ett schabrak men jag vet inte riktigt hur bra det kommer hålla. Jag står i valet och kvalet om jag ska ha swarovskistenar som jag limmar dit med textillim eller sådana som man typ värmer.

Någon som har blingat ett schabrak? :)
Jag tänkte iallafall blinga ett vitt schabrak med några stenar på båda sidorna.
 
Sv: Allt med Bling *

KL

Folk med blingade gpa hjälmar, har dom blingat själv eller finns det att köpa färdigt?
 
Sv: Allt med Bling *

*KL*

När min dotter var i Göteborg på Horse show köpte hon ett rosa
bling-pannband till min lilla pålle.
Jag måste hålla undan pannluggen för annars skulle det inte synas! :D

 
Sv: Allt med Bling *

Här är hästens bling :laugh: Jag är inte superförtjust i att glittra som en julgran men snygga pannband är ett måste :D

15nlmyu.jpg

iz5312.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 176
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 973
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 063
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 753
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp