Allt med Bling *

Sv: Allt med Bling *

mina blingpannband:
pict0013_46141184.jpg


img_3489_76055918.jpg


img_36167_77617433.jpg


IMG_1987.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

Jag älskar din häst! :love: Är sjukt svag för lite större?! maffiga skimmlar! :d

Och sen att vi har ungefär samma smak på utrustning gör han ju inte fulare! ;):D (Är sjukt läckert med en hopphäst i snygg utrustning!)
 
Sv: Allt med Bling *

Tack, ja speciellt det med spektrafärgade stenar det blingar nästan för mycket i verkligheten helt sjukt men snyggt är det:love:
 
Sv: Allt med Bling *

Mitt nya från OS, svarta och vita stenar :d var 50%rea så passade utmärkt :D

100_0715.jpg


Inte bästa bilden kanske, men glittrar jättefint i solen :love:
 
Sv: Allt med Bling *

Slänger in en bild på ett pannband som jag har pimpat idag. Ett vanligt svart slätt, ett strasshalsband, lite kontaktlim och voilá! :d

36386_452276784664_722959664_5821322_7217894_n.jpg
 
Sv: Allt med Bling *

*kl*

OH så fina pannband! :love:

Jag är så nöjd med mina pannband, det enda som saknas är ett äkta OS pannband och ett med pärlor! :love::love::love:

Någon som har ett pannband med pärlor? (Alltså inget bling bling, bara just som ett pärlhalsband) :d:love:
 
Sv: Allt med Bling *

Några av mina blingade pannband, resten sitter på olika träns. Svårt att få ett bra kort, men ändå!

Blingpannband.jpg

Längst upp ett "no name" svängt med swarovskikristall.
Nästa ett rakt GoldMedal md swarovski.
Det tredje ett Schockemöhle svängt med swarovski
Fjärde är ett Classic Hubertus, svängt med två bågar och swarovski.
Det femte är ett svängt OS ned swarovski och guldplattor.
Sjätte är ett Döbert liksom det sjunde, även de med swarovski.

Tonåring jag? Ja, man skulle kunna tro det:p
 
Senast ändrad:
Sv: Allt med Bling *

Håller med dig trots att det blingar minst. Är bara så vackert på ett feminint sto. Jag är dessutom svag för v-formen, den passar många hästar bättre än de svängda pannbanden.
 
Sv: Allt med Bling *

knapp

Ni som har blingat era saker själva, vad har ni använt för verktyg för att hantera stenarna? Pincett? Fingrarna?
 
Sv: Allt med Bling *

dsc01686_100842227.jpg


Nosgrimma med stenar från Treadstone till min islandspålle :laugh:

Helt underbar tråd, förresten, alla har verkligen otroligt fina saker :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 125
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 512
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 832
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 985
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp