Bukefalos 28 år!

Anders Borg kallade kvinnor för "hora" och "slampa" på fest

Är la inte så mycket annorlunda än de som orsakar köerna på damtoan, drar med sig ny kille in varje halvtimme. Skillnaden är att AB gjorde det utanför toan (och blev skvallrad på till pressen)...
Eeeh ser du ingen skillnad på frivillig sex som jag antar dom har på det där konstiga stället där du går på toa och att antasta folk genom att ta dom i skrevet och att blotta sig och kalla andra för hora och slampa??

Då har du allvarliga problem
 
Såna här händelser får mig bara att vilja införa krav på att råsupa ner politiker innan de tillträder sina positioner. Så de får visa sina sidor som enbart kommer fram när de druckit. De som inte klarar testet får inte tillträda. Mer sprit så de visar sina rätta nyllen snabbt, röka ut dem liksom.

Obs ironi ;)
 
Eeeh ser du ingen skillnad på frivillig sex som jag antar dom har på det där konstiga stället där du går på toa och att antasta folk genom att ta dom i skrevet och att blotta sig och kalla andra för hora och slampa??

Då har du allvarliga problem

Ofriviligt brukar det först kallas när pojk/flickvän, kompisar eller föräldrar får reda på vad som hänt, kanske därför 95% av anmälingar läggs ner när alla fakta kommer på bordet.
 
Ofriviligt brukar det först kallas när pojk/flickvän, kompisar eller föräldrar får reda på vad som hänt, kanske därför 95% av anmälingar läggs ner när alla fakta kommer på bordet.
Svara på frågan istället för att slicka upp dina egna sexistiska spyor --> ser du inte vad Borg har gjort för fel?? Ser du inte skillnad på frivillig sex och sexuella trakasserier??
 
Varje individ är salig i sin tro...
Jag antar att jag har varit på fler damtoalett på krogen än vad du har och jag har aldrig sett en kö orsakad av att någon dragit med sig en man dit. Nästa gång du drar med dig en man in på damernas så dra inte in någon mot hans vilja och dra in honom på herrarnas istället så slipper de kvinnliga gästerna känna sig trakasserade av dig. :meh:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 193
Senast: Pratsch
·
Samhälle Jag läste tråden om diskussionsklimat på underforumet om Bukefalos och blev så illa berörd. Tråden är låst, men det är egentligen ett...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
49 870
Senast: vallhund
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: vallhund
·
Äldre Tråden om hundträningen (eller vad det nu var) spårade ur men jag tycker det kan ha sin poäng att seriöst fortsätta diskussionen på de...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 064
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp