Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Superfin ponny född 2013 och positiv film, men..

Det finns en länk till blup och där framgår det strax att hon fick föl 2015 med sin halvbror som också är född 2013. (Hon kuckilurade alltså med brorsan som 1-åring och blev dräktig :eek:) Vete katten om jag aktivt hade lagt dit länken som säljare alltså..
 
Inte en häst men hästrelaterat/tjänst.

"Pris: Tar Gärna en gåvoslant för hjälpen.

Minst 250kr."
:confused:
:grin:
Jag vet inte om du sett annonsen på samma ställe som jag men där jag läst den ligger den under "stallplatser i X-stad". I toppen på annonsen står det "GRATIS" och sen det du skriver.
Nej annonsen handlar inte om stallplats utan om en tjänst. Inga referenser ges och annonsen är skriven så man inte ens vet om det är annonsören eller någon annan som ska utföra tjänsten.
 
Jag vet inte om du sett annonsen på samma ställe som jag men där jag läst den ligger den under "stallplatser i X-stad". I toppen på annonsen står det "GRATIS" och sen det du skriver.
Nej annonsen handlar inte om stallplats utan om en tjänst. Inga referenser ges och annonsen är skriven så man inte ens vet om det är annonsören eller någon annan som ska utföra tjänsten.
Har sett den i en lokal köp/säljgrupp, måste ju vara samma.
Först trodde jag man gjorde reklam för någon annan, men läser ju sen att man skriver om sej själv i tredje person liksom, som du skriver. Udda formulerat iaf :p
 
Från en hästgrupp på fb - säljesannons för en helt makalös gelepad:

"Har bara prövat den
Ska vara jätte bra
Bilderna förklarar vidare hur bra den är
Man kan klippa till den i önskad storlek
Charlotte Dujardin andvänder sån här"

Bilderna då: två helt vanliga produktbilder + en bild på en jublande Dujardin på Valegro. Man förstår ju hur bra den här padden är :laugh::laugh::laugh:
 
Superfin ponny född 2013 och positiv film, men..

Det finns en länk till blup och där framgår det strax att hon fick föl 2015 med sin halvbror som också är född 2013. (Hon kuckilurade alltså med brorsan som 1-åring och blev dräktig :eek:) Vete katten om jag aktivt hade lagt dit länken som säljare alltså..

Jag tycket det viktigaste är att sådan information står i annonsen. Folk bluppar ändå de flesta annonshästar så jag tycker att det är bra att man är tydlig med vilken häst som säljs.
 
Tyvärr bor jag i fel del av landet.
Min ordinarie hovslagare har inte hovslageriet som huvudsyssla och har sällan möjlighet att komma ut med kort eller obefintlig varsel, och efter att inte bara ha ringt varje nära stationerad hovslagare på Hovslagareföreningens lista men också ha annonserat i multipla Facebook-grupper utan resultat kan jag liksom inte göra mycket mer än att låta hästen stå som den är tills dess att första har tid. Vill någon köpa hästen innan dess och utan provridning har jag inga problem med det.

Ryck av den andra skon (inte så svårt) och låt provridning ske i manege så länge?
 
Från en hästgrupp på fb - säljesannons för en helt makalös gelepad:

"Har bara prövat den
Ska vara jätte bra
Bilderna förklarar vidare hur bra den är
Man kan klippa till den i önskad storlek
Charlotte Dujardin andvänder sån här"

Bilderna då: två helt vanliga produktbilder + en bild på en jublande Dujardin på Valegro. Man förstår ju hur bra den här padden är :laugh::laugh::laugh:
Ska nog köpa en sån. Mina mål är visserligen inte så höga men kan den ta mej till Charlottes nivå så är jag beredd att ändra mej :D min lilla prinsessa ska bli nya Valegro :p
 
"Jätte snällt äldre sto söker hem som sällskapshäst/promenadhäst. Kan hanteras av alla, trygg i all hantering, har sommarexem. Hem viktigare än priset.
Hör av er för mer info.."

Hästen är född -90 :cry:
 
"Jätte snällt äldre sto söker hem som sällskapshäst/promenadhäst. Kan hanteras av alla, trygg i all hantering, har sommarexem. Hem viktigare än priset.
Hör av er för mer info.."

Hästen är född -90 :cry:

Samma säljare har ytterligare en annons ute med en häst född -91.

Vintern är ju här och hö/ensilage är ju dyrt... :grin:

J-la svinpäls till ägare :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
56 57 58
Svar
1 148
· Visningar
42 867
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 967
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 892
Senast: Puffindog
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 883
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp