Ansökan till högskola hösten 2013

Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Ja eller hur.. Går runt som ett nervöst vrak nu för tiden! Sista dagen på jobbet imorgon också så hela nästa vecka kommer jag ha hur mycket tid som helst att obsessa/ångesta/undra/hoppas/försöka spela likgiltig. Får se hur det går :D

Oj, när är uppropet? Jag hade nästan åkt dit, om du har tid/råd för första reserv känns som om det måste gå. Räcker ju att det är en enda som ångrar sig precis innan.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Kl
Fick precis ett trevligt samtal om att jag blivit erbjuden en plats på sjukgymnast på Göteborgs universitet. Jag r så himla glad just nu :D
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Oj, när är uppropet? Jag hade nästan åkt dit, om du har tid/råd för första reserv känns som om det måste gå. Räcker ju att det är en enda som ångrar sig precis innan.

Uppropet är nästa måndag! Jag kan inte tänka mig att jag inte kommer in faktiskt, KI och Örebro har tydligen inte ens börjat ringa in sina reserver så då kanske Umeantagna kommer in där istället och lämnar sin plats. Hoppas kan man ju :D

Skulle vara så typiskt mig att ramla precis på mållinjen iofs :p
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

KL

Jösses jag ska läsa 40 poäng i höst.. Och tanken i våras var max 25! Ny ponny som kommer på tisdag, sen jobbar jag varje helg och är engagerad i kåren. Ibland undrar jag hur mitt liv går ihop..

Projektledning och kommunikation för agronomer, 20 hp
Landsbygdsutveckling, 5 hp
Djurhållning inriktning mot lantbrukets djur, 15 hp distans. HEJ SJÄLVDISCIPLIN
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Oj, när är uppropet? Jag hade nästan åkt dit, om du har tid/råd för första reserv känns som om det måste gå. Räcker ju att det är en enda som ångrar sig precis innan.

Behövs icket! För idag ringde de och erbjöd mig en plats :banana: :D :bump:

Så med reservnummer 10 i HP-kvoten blev jag antagen :D

:banana: :banana: :banana:
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Behövs icket! För idag ringde de och erbjöd mig en plats :banana: :D :bump:

Så med reservnummer 10 i HP-kvoten blev jag antagen :D

:banana: :banana: :banana:

Jag säger TJOHO här med! Har regelbundet kollat denna tråd för att se hur det går för dig, har hållit tummar och tår och tassar för dig!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013


Tack!

Jag säger TJOHO här med! Har regelbundet kollat denna tråd för att se hur det går för dig, har hållit tummar och tår och tassar för dig!

Åh ni är så gulliga :love:

(Och jag visste väl förresten att den billiga jackan var ett tecken ;))

Grattis! De jag känner som pluggat i Umeå har varit så nöjda!

Tack! Ja just läkarprogrammet verkar jättebra i Umeå, det är bara vintern som känns läskig :nailbiting: Tur jag har en mamma som bor söderöver, henne kan jag hälsa på i april nån gång ;)
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Vintern i Umeå har sina ljusa sidor:

IMG_0485.JPG


IMG_0487.JPG
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Alltså jag kommer ju själv från Luleå så jag kan det där med vinter :p Har bara bott söderöver i ungefär 2.5 år, resten av mitt snart 24-åriga liv har jag bott norröver :)

Det innebär dock inte att jag gillar vintern eller kylan. De flesta brukar säga till mig att "herregud du som kommer därifrån borde ju vara van". Mitt svar brukar vara "ja, jag har lidit nog" ;)
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Ah, en fellow norrbottning. :D Jag tycker nog Umeås vintrar är lite bättre än Luleås. Luleå är ju så in i helvete blåsigt! Vet inte hur många gånger jag tyckt att det varit kallt i Älvsbyn (där jag växte upp) och sedan åkt till Luleå för att nästan frysa ihjäl efter en kvart.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Hehe lite roligt eftersom jag trodde Älvsbyn var Norrbottens kallhål :D Men du har rätt, blåsten gör väldigt mycket..
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Åh grattis!!! Kändes som din tur nu :D Tror du kommer få det jättebra!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Åh grattis!!! Kändes som din tur nu :D Tror du kommer få det jättebra!

Tack!

Ja det kändes som att jag skulle ha dött om jag varit första reserven som inte kom in. Och jag tror också det kommer bli toppenbra, just nu känns det sjukt nervöst och förväntansfullt :nailbiting:
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Tack!

Ja det kändes som att jag skulle ha dött om jag varit första reserven som inte kom in. Och jag tror också det kommer bli toppenbra, just nu känns det sjukt nervöst och förväntansfullt :nailbiting:

Ja, gud ja! Klart man kommer in som första reserv, så det var ju inte konstigt att du gick runt och trodde det. Nervöst och förväntansfullt ska det vara! ;) När flyttar du och när börjar skolan?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp