Bukefalos 28 år!

Antal läsare

Fiorano

Trådstartare
Ni som har helt vanliga bloggar, inte sponsrade eller att ni lever på det, utan helt vanliga svennebananbloggar som handlar om ert vanliga liv med häst/hund/barn/mode osv. Hur många läsare har ni?
 
Sv: Antal läsare

Det är olika från dag till jag. Jag har ingen aning om hur man kollar upp "unika läsare".
Men vissa dagar har jag 100 läsare, men oftast ligger det minst på 40-50 upp till 70 om dagen.
Här snackar vi verkligen inte om någon storbloggare inte!:D
 
Sv: Antal läsare

Och jag tycker det var mycket :D

KL.
Jag har legat mellan 20-40 stycken nu den senaste tiden, just börjat med bloggandet igen.
 
Sv: Antal läsare

Runt 70-100 om dagen. När hästen var mer igång och jag bodde utomlands var det 200 om dagen :) Får se om det ändras nu när vi kommer igång igen!
 
Sv: Antal läsare

Fast en dålig dag kan det "bara" 30 typ.. Alltså det beror verkligen på, men genomsnittet är väl 50-60 då, så överlag!:)
 
Sv: Antal läsare

Jag är ju varken sponsrad (vad menar du med sponsrad?) eller kan leva på min blogg, så jag hoppas jag kan få svara ändå!

Jag har i dagsläget mellan 300-500 unika/dag. Det går upp och ner från dag till dag. Det är för att jag har tagit en bloggpaus och bloggen står där med helt stilla. I höstas när jag skrev som mest hade jag mellan 4000-7000 unika/dag och hade då Uppsalas största blogg. Detta sett från wordpress räknarsystem. Målet är väl att komma upp till dom siffrorna igen, men det får helt enkelt bli när jag har ork att ta tag i skrivandet.
 
Senast ändrad:
Sv: Antal läsare

Normalt allt mellan 50 - 600 unika per dag, beroende på om jag postat ett nytt inlägg och ffa vad det handlar om, och om det fått någon spridning i sociala medier.

Mitt rekord ligger nog på 2000-3000 unika på en dag, men då länkades det ena på ett antal större sidor, och det andra var ett rätt "kontroversiellt" inlägg som fick spridning på ett av Norges största bands FB-sidor, och folk var tudelade mellan jättearga och applåderande. :p
 
Sv: Antal läsare

Just nu ligger jag på runt 150 unika/dag de dagar jag skriver inlägg, när jag skrev om mitt projektarbete under ett annat bloggnamn låg jag på runt tusingen unika per dag :)
 
Sv: Antal läsare

Du måste ju ha din blogg länkad i din profil! :D
Jag kommer påbörja en anställning som bloggare inom kort, så jag känner att det känns lite snett att länka den på en massa sidor som inte är kopplade till ämnena jag kommer behandla, så att säga, vill inte syssla med omotiverad reklam. Men det är inget som är av direkt allmän-Buke-intresse ändå, så man missar inte så mycket.
wink.gif
 
Sv: Antal läsare

All reklam är bra reklam ;) typ.
Fast jag tycker inte det känns viktigt eller rätt. :p En sak om jag bloggar om rena trivialiteter som jag inte tjänar något på och som folk på forumet bevisligen är intresserade av (tidigare kom en stor del av den återkommande trafiken från Buke), men när jag får betalt och det inte berör mig/Bukerelaterade ämnen så känns det faktiskt inte OK. Besökare så det räcker och blir över lär jag garanterat få från mer lämpliga håll ändå.
 
Sv: Antal läsare

Ja okej :) förstår iofs hur du menar. Jättekul att du kommer få bloggandet som ett jobb! Hoppas det kommer gå bra. Men jag har ju sett din förra blogg och du skriver otroligt bra, så det blir nog toppen!
 
Sv: Antal läsare

Förut hade jag ca 150 om dagen men sedan la jag ner den och skrev inte på ett tag. Nu med nystartad är det väl max 15-20 :p
 
Sv: Antal läsare

Tack! Jag har lite (läs: enormt mycket) prestationsångest över att drabbas av skrivtorka när jag inte bara kan göra som förr och mala på om småsaker i vardagen, men det blir nog bra. Om inte annat har jag åtminstone provat på en ny karriär en stund.
wink.gif
 
Sv: Antal läsare

Förstår dig, men det kommer gå superbra :) får man fråga vad det är du ska skriva om, eller det kanske är privat? Sorry TS för trådkap btw ;D
 
Sv: Antal läsare

Vad snäll du är som tror det! Kommer förhoppningsvis bli lika övertygad en dag, haha.
Jag ska ffa skriva om samhälle och politik. Förvisso även en del mindre seriösa vardagsbetraktelser, men fortsatt ur ett ideologiskt perspektiv i största möjliga mån, så att säga. Det var faktiskt en av mina tidigare stora politiska förebilder som helt oväntat tog kontakt eftersom han sett bloggen och ville anställa mig, så jag går fortfarande runt och är asnervös för att svika just honom. :p
 
Sv: Antal läsare

Jag bloggar ju här på buke så har väl egentligen ingen möjlighet att öka med antalet läsare så värst men jag ligger runt 200-300 läsare per dag. Ibland mindre. Inlägget jag skrev sist hade 254 läsare och går jag tillbaka i bloggen så kan det stå att jag haft upp mot 600 läsare.
Hade jag skrivit på tex blogg.se så hade jag troligvis haft ännu mer läsare pga det jag skriver om. Jag hade det tidigare när jag bloggade på blogg.se men låste den och började här istället.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: niardasp
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 965
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 592
Senast: kubikmeter
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 341
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp