Bukefalos 28 år!

Antal läsare

Sv: Antal läsare

Ah, men har du de där moderna mallarna så är det bara att gå in på layouten och lägga in en HTML-ruta någonstans på sidan, där du klistrar in koden från Statcounter. :)
 
Sv: Antal läsare

Haha, jag vet, gissa om jag blev chockad! ;)

I min statistik står det antal unika besökare samt sidvisningar, har Wordpress. Dessutom har jag klistrat in koden från Bloggportalen för att komma med på deras listor. :)
 
Sv: Antal läsare

Vad räknas som sponsrad blogg? Jag är sponsrad av klädföretag men det är en privatblogg. Har ett par hundra/dag. Står olika på alla ställen som "räknar" så vet inte vilket man ska lita mest på. :p
 
Sv: Antal läsare

Det där undrar jag med. Jag är också sponsrad av ett par olika företag (kläder, elektronik, hudvård osv) men är ju en privat blogg, eller vad man nu säger. Offentlig privat blogg :P
 
Sv: Antal läsare

kl

När jag var som mest aktiv hade jag 2000-3000 unika per dag (tack vare att jag ofta länkades av en större bloggare, hade en väldigt trist blogg annars :)) men det var ett par år sedan. Bloggar inte längre, men mitt rekord var 11 000 unika på en dag (man ska inte underskatta att vara knölvalsfilmare! ;):D)
 
Sv: Antal läsare

Varför blir du sponsrad?:) Alltså jag kan förstå varför "kändisar" blir sponsrade...:p
 
Sv: Antal läsare

kl

Har runt 50 besökare per dag. Rekordet för en dag ligger strax över 300. Men jag bloggar inte för att bli känd, jag gör det för att ha någonstans att skriva av mig och för att själv få en slags översikt över vad jag faktiskt gör egentligen. Sen att folk tycker att det är intressant att följa mig är bara en bonus :)

Det är en salig blandning av allt som rör mitt liv i min blogg. Katter, hästar, träning, shopping, recept och gnäll ;)
 
Sv: Antal läsare

Varför blir du sponsrad?:) Alltså jag kan förstå varför "kändisar" blir sponsrade...:p

Alltså, en blogg är ju en oerhört bra plats att marknadsföra sig på. Så då kontaktar olika företag mig för att jag ska göra reklam för dom. Dom skickar produkter (eller ersättning. Antingen väljer dom ut produkter, eller så får jag välja själv. Lite olika) som jag antingen ska skriva om, recensera (och vara ärlig!) eller göra en tävling. Nu blir väl inte jag kontaktad av dom största företagen eftersom det finns sååååå många större bloggar än vad min är (var).

Så varför är helt enkelt svaret att dom vill marknadsföra sig, göra reklam!
 
Sv: Antal läsare

Det du beskriver i din sponsring är precis vad jag ned med just att vara sponsrad. Då har bloggen gått från att vara "svennebanan med min kuse" till "köp den här produkten"/"tävla om detta täcket" osv.

*kl*

Kul att läsa om era antal läsare! Är jag ordentlig och skriver ligger jag mellan 100-150 läsare, men jag har sällan så mycket tid över för det nuförtiden. Synd för det är rätt kul att i princip helt oemotsagd bara kräka ur sig vad som händer och sina åsikter:p.
 
Sv: Antal läsare

*kl*

Jag brukar har runt våldsamma 10-20 pers :p
gissar även att det är min familj som läser från olika datorer haha! Skriver enbart om mig, mitt tråkiga liv, skola och hästarna
 
Sv: Antal läsare

KL

Hänger på tumblr (det räknas väl som en blogg?), har dryga 50 followers. Har hållit på i ett par månader, så det känns som helt ok ändå. Häromdagen rebloggades/likades ett inlägg 70 gånger, rekord! ;) :D
 
Sv: Antal läsare

Allt mellan 65-120 på en dag. Har en gång skrivit ett inlägg där jag undrar vilka det är som kollar, men det var bara en som svarade :p
Vet att några kompisar och fd jobbarkompisar tittar, men så många är de inte så uppenbarligen är de fler som smyger i kulisserna.

Skriver av mig lite tankar och sånt, delar lite sorg och glädje. Jobb, djur, resor, sjukdom och vanlig vardag. Det blir en härlig blandning.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 896
Senast: Enya
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 560
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: niardasp
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 965
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp