Bukefalos 28 år!

Antal läsare

Sv: Antal läsare

Runt 20-30 stycken och jag vill inte ha fler egentligen. Jag tycker att det är nog läskigt att alla (ack denna mängd) dessa människor sitter och läser om mig, mitt liv och mina tankar :nailbiting:
:D


Skulle nog aldrig fixa att vara storbloggare, skulle jag få negativa kommentarer skulle jag nog bryta ihop. Inte heller skulle jag fixa att vara mellanmjölk så att man inte får några negativa kommentarer.
 
Sv: Antal läsare

Kl

Typ 10-20 läsare per dag :p Inte mycket, men jag gör heller inget för att dra fler läsare. De flesta som läser är familj och vänner. :)
 
Sv: Antal läsare

Runt 20-30 stycken och jag vill inte ha fler egentligen. Jag tycker att det är nog läskigt att alla (ack denna mängd) dessa människor sitter och läser om mig, mitt liv och mina tankar :nailbiting:
:D.

Kl

Typ 10-20 läsare per dag :p Inte mycket, men jag gör heller inget för att dra fler läsare. De flesta som läser är familj och vänner. :)

+1 på detta! Jag kan inte ens komma på vilka de 19 läsare jag har skulle kunna vara, och då har jag ändå bara släkt och nära vänner att välja på ifall jag ska utgå från vilka som aktivt fått min bloggadress liksom. Jag kan tänka mig 9 personer som absolut läser men resten förblir en gåta, och det är lite småläskigt ibland...
 
Sv: Antal läsare

Det stämmer. Alltså jag vet också kanske runt 10 personer (om ens det!!) som läser regelbundet. Men resten?!:eek:
 
Sv: Antal läsare

Samma här. Enbart en person som ger sig tillkänna med kommentarern. Vilka resten är, är liksom en gåta :p
 
Sv: Antal läsare

kl

Snittar på 20 unika läsare, ibland är det neråt 10 eller uppåt 30 men oftast precis vid 20. Av dem är det 6-7 st jag vet är regelbundna läsare, de andra är smygisar som jag inte har en aning om vilka de är :o
 
Sv: Antal läsare

Jag har runt 50-60 läsare per dag :) rekordet ligger väl någonstans runt 400, då min blogg kom med på blogg.se förstasida.

Syftet med min blogg är inte att bli känd, utan att ha någonstans att skriva av mig och att kolla tillbaka på. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Antal läsare

Min får mellan 10-30 besökare per dag. Inte sponsrad med något. Vill inte driva det som företag (ännu) och få massa problem med skatt och sånt..
Jag skriver om vad som händer i min stad, mest om mat och events. Den är uppskattad och används lite som ett uppslagsverk. Står lite om mitt liv men inte så mycket. Gör ingen reklam heller, förutom de som länkar till mig från Facebook (som jag inte har själv)
 
Sv: Antal läsare

Jag tror WordPress har fått fnatt på riktigt!
900 besökare typ, varav ca 50 (!) Från Sverige? Är det så för er också?
Vad gör alla i utlandet på min blogg? Den är ju helt pä svenska, så jag har svårt att tro att alla förstår vad som skrivs... (det GÖR inget, jag är bara nyfiken på hur det fungerar!) Om nu statistiken stämmer? :confused:
 
Sv: Antal läsare

Ni som är vana bloggare, jag bloggade ett tag men nu har jag blogg paus pga att jag tycker att det är så tråkigt att blogga med en ful bloggdesign, så till min fråga.

Vem gjorde er blogg design?
 
Sv: Antal läsare

Jag gjorde den själv. Har dock sysslat med HTML och photoshop sedan jag var trogen stallet.se-medlem som nioåring.... :p
 
Sv: Antal läsare

Nepp, jag menar stallet.se, jag hade aldrig stallsmart :) Jag var medlem på stallet från 6/7 till 14 års ålder, och under de senare åren kunde man ha både designer och något som kallades stallplaner. De gjorde om sidan när jag var typ nio :)
 
Sv: Antal läsare

Ni som är vana bloggare, jag bloggade ett tag men nu har jag blogg paus pga att jag tycker att det är så tråkigt att blogga med en ful bloggdesign, så till min fråga.

Vem gjorde er blogg design?

Jag använder en färdig mall. Finns väldigt många att välja emellan och jag har hittat en som jag trivs med.
 
Sv: Antal läsare

Jag tror WordPress har fått fnatt på riktigt!
900 besökare typ, varav ca 50 (!) Från Sverige? Är det så för er också?
Vad gör alla i utlandet på min blogg? Den är ju helt pä svenska, så jag har svårt att tro att alla förstår vad som skrivs... (det GÖR inget, jag är bara nyfiken på hur det fungerar!) Om nu statistiken stämmer? :confused:

Min statistik ser helt normal ut, du har väl skrivit nåt som lockar utlänningarna :p
 
Sv: Antal läsare

Jag har använt en färdig mall men ändrat färger och header själv. Hade säkert vart roligare om man var lite bättre på koder men just nu är det inget jag prioriterar :p
 
Sv: Antal läsare

Har många besökare främst från Tyskland men även Ryssland och USA.
Har nog haft besökare från överallt!:rofl: Förstår inte heller hur dem landar hos mig!
 
Sv: Antal läsare

Ni som är vana bloggare, jag bloggade ett tag men nu har jag blogg paus pga att jag tycker att det är så tråkigt att blogga med en ful bloggdesign, så till min fråga.

Vem gjorde er blogg design?

Jag tycker att ens bloggdesign har stor betydelse. Det är enligt mig väldigt trist att gå in på en blogg med en ful/tråkig design. Men det är ju en smaksak vad man gillar såklart. Men enligt mig gör en fin design väldigt mycket.

När jag höll till på blogg.se så gjorde jag mina designer själv. Har hållt på med det sen Lunarstorm-tiden. Jag tycker det är superkul! Gjort en del gratis designer som finns ute att ladda ner och säljer även lite, dock mer förr.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 897
Senast: Enya
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 562
Senast: hundtant
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: niardasp
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 970
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp