Årgång 2011 del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har våra fina hästar födda 2011 blivit fyra år officiellt och då har de inte längre sin plats på avel. Tiden har gått väldigt fort, det är fyra år och fyra månader mellan min allra första bild på Celia och min senaste.

Nu låser jag tråden, ni är välkomna att göra en ny under ridning. Celia kommer att dyka upp i den ibland, hon ska matchas till kvaliten är det tänkt. Det blev inget treårstest för henne eftersom hon fick en fraktur på griffelbenet.

IMAG0022_zpsa9927461.jpg
IMG_3168_zps0d6f022f.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 155
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 957
Senast: Barbabelle
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 440

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp