Bukefalos 28 år!

Båda sidor av saken? [Utbrutet ur "Jag kvävs"]

Sv: Båda sidor av saken? [Utbrutet ur "Jag kvävs"]

Inte ens med båda sidor här, kommer du att få någon objektivitet från respektive sidor. Du kommer ha två olika versioner som DU tror att du objektivt bedömer.

Men det kommer fortfarande att vara en eller två sidor, och dessa versioner kommer i sig att vara subjektiva. Den diskussion som förs här utgår från det scenario som beskrivs, och det behöver ju - för allt vi vet - inte ens vara en sann historia.

Jag tror du blandar ihop äpplen och morötter. Och att beskriva ett diskussionsforum som en rättegång - well, lycka till och njut av cykelturen.
 
Sv: Båda sidor av saken? [Utbrutet ur "Jag kvävs"]

Halvt kl; det är ju inte bara i relationsfrågor människor riskerar att "outas". Här finns trådar om dåliga fodervärdar/hästägare/hästsäljare/hästköpare/ hunduppfödare/hundägare/hyresvärdar/hyresgäster/grannar osv mm etc

Ska samma gälla där? Ingen får lägga upp en tråd om inte alla andra direkt inblandade också lägger upp en med sin version?

Det hade inte blivit mycket kvar av Buke i så fall.
 
Sv: Båda sidor av saken? [Utbrutet ur "Jag kvävs"]

Ser varken martha eller dig härja i tråden där BernT har en kollega som trakasserar henne? Kollegan har dessutom en helt annan syn på saken, så ni kanske ska hoppa in där och hugga lite? Nu skriver han ju inte på Buke men det går säkert att lista ut vem hon är, ifall många inte redan vet. :cautious:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 133
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 895
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp