Bukefalos 28 år!

barnvagnsbilder??

L

LakritsZ

Jag e så bebissugen just nu så nu vill jag se bilder på era barnvagnar!! Knäppt sug:smirk: men jo, jag vill se bilder!!
 
Sv: barnvagnsbilder??

17796608.jpg


Här är våran vagn! En Emmaljunga Edge Duo. Väntar bara på att få inviga den nån gång! :bump:
 
Sv: barnvagnsbilder??

Bugaboo-Cameleon-Stroller.jpg


Så här ser vår ut! Står och väntar på premiär turen...
 
Sv: barnvagnsbilder??

17796608.jpg


Här är våran vagn! En Emmaljunga Edge Duo. Väntar bara på att få inviga den nån gång! :bump:



Ohhhh!!! Det är precis denna vagn jag vill ha till mitt framtida barn=)=)

TS: Du är inte alls knäpp och behöver inte ursäkta dig. Just nu är jag inne i en sådan period att jag gärna skulle vilja ha en liten. MEN tror att det är för att min bror går i väntans tider och att jag e lite avis=)..hehehe Så det går nog över om några veckor, men givetvis kommer de tillbaka igen=) med jämna mellanrum=)
 
Sv: barnvagnsbilder??

Dessa vagnar har jag.

Syskonvagn från BabyTravel.



Samtidigt använder jag fortfarande min Emmaljunga edge duo väldigt mycket, och scootern. De är praktiska när man är fler, och när det är tungkört. Eller om jag tar bilen till stan, då han jag Alvin i liggvagnen och Elis gåendes, eller Elis i sittvagnen och Alvin i babyskyddet. Går jag till stan är det syskonvagnen som gäller.

 
Sv: barnvagnsbilder??

Bugaboo Cameleon
buggan.jpg

bugaboo.jpg


Fast nu har jag sittdelen istället, så jag kan ha vagnen till bägge barnen.

Och så har jag en Phil & Ted:
prod_3055.jpg
 
Sv: barnvagnsbilder??

;)

Den är så grymt bra, jag har haft en Emmaljuga förut men den är som en traktor jämförts med bugaboo´n. Buggan är underbar; så lätt och smidig och genomtänkt! :love:Ångrar inte att jag köpte en trots att det är andra barnet och att vi egentligen hade emmaljungan som funkar..
 
Sv: barnvagnsbilder??

Hej

Har själv fundering på att köpa Bugaboo i denim, är d nå´n som har hört eller har ngn erfarenhet om tyget fäller?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 618
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Gunnar
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 505
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Har beslutångest över var vi ska ha den. Vet inte om jag vill ha den på samma ställe som förut, det är svårt för dottern att se allt...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp