Status
Stängd för vidare inlägg.
Några från idag :love:
DSC_1301_1_zps97c69894.jpg


DSC_1298_1_zps23a0d624.jpg


DSC_1291_1_zps82bf542b.jpg


DSC_1269_1_zpsfe97cb1e.jpg
Gizmo ser ut som en riktig Farsan Baloo på sista bilden :D "jag ska lära han aaaaallt jag kan!"
 
Remi Lazare Isidore Jasmin (också manligt)? Personligen gillar jag Lapis Lazuli, en blå sten/mineral som finns i Asien och har använts som färgpigment och nu att göra smycken av. Man kan ju kalla den för antingen Lapis eller Lazuli. Hade jag haft en hund med blå ögon hade jag nog döpt den till det :)
 
@Emuliiaa Vad det är för namn? Pfft! Det är kungliga namn! ;)

Iso låter bättre än Bliss i mina öron - men det är mina öron det. Det är din katt, döp katten till det som låter bäst för dig och inte någon annan :)
 
Jag hade döpt honom till typ... Greger. Eller Einar. Eller Egon. Och jag tycker era namnförslag suger för Greger och Einar och Egon är mycket bättre ;)
Fast namnförslag från dig vet jag att jag skulle fundera över ett extra slag innan jag skulle bestämma mig :angel:;)

Men Enzo lät bra. Gizmo och Enzo, låter ju som helan och halvan :D

@Emuliiaa Säger Iso för att det ligger närmast Isak :angel:;)
 
Nää, låter bara som att de kommer ur en namnbok från typ ... 1800-talet :angel:;) Men de är ovanliga, det kan jag hålla med om! :D
Det är ju det som gör de så underbara! :love: De är ovanliga för att folk har så dålig smak som döper sina djur till en massa snuttigullfjant :p

Och jag HAR faktiskt haft andra namn också. Jag hade tex en råtta som hette Penis. Hitta det i en namnbok om du kan ;)
 
Det är ju det som gör de så underbara! :love: De är ovanliga för att folk har så dålig smak som döper sina djur till en massa snuttigullfjant :p
Började faktiskt fundera och undrade plötsligt, vad är snuttigullfjant namn? Finns det någon som döper sin katt till Snuttan? Fjanten (fast det lät lite gulligt :angel:)? :o:D

Edit: Gullan? Gullet? Gullemulle? :D

Edit2: Nej vänta, Prinsessa eller Princess - det är väl ett snuttigullfjant namn om något? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
945
Senast: skiesabove
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
61 62 63
Svar
1 251
· Visningar
46 473
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 926
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp