Bukefalos 28 år!

Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

bigganl skrev:
Det här var en intressant gammal tråd. I min tråd efterlyser jag snygga dekorerade träns i portugisikt/spansk stil. Här finns ungefär vad jag söker. Som bilden på Friesern, men kanske lite mindre dekor. Var kan man köpa sådant?

Jag har köpt mitt på Wermdö Zoo på Värmdö, Stockholm
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Jeg fikk laget et custom hodelag i Portugal som er noe utsmykket, men ikke fullt så mye som show-hodelagene. Man kan få avtagbar neserem og hakerem, bestemme farger, hvilken type spenner, etc.
IMG_1279.jpg

Om noen er interessert så ligger det på ca. €100 inkludert porto til Sverige. Om man ønsker mer/mindre utsmykninger kan det ordnes. De er håndlaget på bestilling. PM meg om noen er interessert :)
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Ooo..!! DET tränset gillade jag :love:
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Om man frågar efter såna där vackra bett som barrockarna här i Sverige använder så skakar beridarna eller försäljarna på huvudet och menar attt de är för skarpa och att det är nått man har på uppvisningar och shower och liknande.


Menar inte kritik till dej men...
det var väldigt konstigt med tanke på att de flesta engelska kandarstänger är skarpare än de stångbett som generellt används av "barockarna" här i Sverige...
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

gillar ditt enkla träns väldigt mycekt.. känns mer "användbart" på nått sätt än dom med förmycket silver:o ja hade juh varit livrädd att tappa en silverplupp:D
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

*Knapplån*

Snälla, lägg inga länkar till företag på forumen. Sitter ni inne med bra länkar, så PM'a inte bara varandra, lägg länkarna på bukefalos länkarkiv så att alla an få glädje av dem. Glöm inte att ange barock och Akademisk Ridkonst som sökord, så att vi kan hitta dem.

Jag håller på att övertala Gunnar om, att få en länkrubrik som heter barockutrustning, utrustning för Akademisk Ridkonst eller liknande. Men än så länge får vi väl lägga länkarna under Butik.

Mvh

IngelaH
moderator.
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

*kl*

var det inte någon som visade kort på ett ungerskt träns i denna tråden innan kraschen..

någon som kommer ihåg? och någon som komemr ihåg vem användaren var?
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Hej !

Detta är vårat bidrag som vi har :) det är dock inte lagt i olja än därav att det ärs å ljust, det kommer bli mörkt körsbärsfärgat!
har även matcahde brösta, svanskappa & sadel :) har oxså på ingång ett i svart & guld !

Mischa30september4.jpg
Mischa30september3.jpg
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Visst är det LJUVLIGT !!! jag har ett i svart & guld på G oxså ... har bild på det oxså då jag hade det på ELMIA då jag red där & visa det åt en av sponsorena våra :) ska jag sätta in den oxså ?
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Bara om jag kan få ett till Tima i julklapp. :angel:

:rofl:

Gör det
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

*Hi Hi* :D Visst e de vackra...Detta är på G :) Hade det på ELMIA på uppvisning där .... det är show varianten av det ovan om jag nu fattat rätt...
elmia19.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

:love: :love: ÅÅÅÅHHHHHHHHHHh:love:

Vad kostar ett sådant då??:smirk:
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

vilket av dem ? ;) Visst är de ljuvliga !!!!! :love:
& hon passar så bra i dem tycker jag i alla fall :crazy: kan ju hända att jag e partisk::angel: :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

båda är jättefina men jag gillar det svarta mest:bump:
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Det svarta ligger på 2.100:- & det ljusa gav jag 1.000:- för via en vän som tagit in det från portugal...
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Har nästan ett likadant också intaget från utlandet..
Bara älskar det . Ska maila affärsinnehavaren och fråga om vi får publicera deras bild pris 750kr
hälsn snuffsie
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Det billigaste är att handla i Portugal om man är där på sem.

__________

Red. enligt forumreglerna. Lägg gärna in länkar på länksidorna.

IngelaH/moderator
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 206
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 647
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 390
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i åratal längtat efter läget "bara vara", men hur kommer man dit? Allt är så inriktat på att "göra saker" och man är...
Svar
17
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp