Bukefalos 28 år!

Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Tränset är snyggt, men hur gick det med ryttaren på bilden? Det så inte ut att vara en rolig situation.
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Alltså, det var ganska roligt :D Iallafall i efterhand. Min medryttare tappade balansen och rullade av, och fick ner foten i marken, och eftersom min sambo lämpligt hade kameran med sig blev hela sekvensen fångad på bild :D . Allt är i skritt, och var ganska odramatiskt :)
Jag la in den bara för att jag inte hade någon annan med hennes nya träns :)

Bildbevis :

Untitled-5.jpg
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Jag har också ett portugisiskt träns, på min nordis :bump:
Jag har ingen 'finbild' på det, jag har bara från min medryttares avtrillningsserie ;) Men man ser ju ungefär ... har köpt det av ägaren till stallet vi står i, hon importerar dem, både träns o sadlar, o Bella är SÅ läcker i dem :love: Ska försöka ta ett fullt kort på henne någon dag, har varit dålig på att fota på sista tiden ...

Untitled-2.jpg

snyggt vart finns detta, finns det i brunt o mässing beslag?
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Hej. Här är mitt träns
6828278.jpg
[/url][/IMG]
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Läckert :love:

~Ingrid
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Vilken vacker bild! Var kommer det tränset ifrån? Pris?
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

*kn*

köpte ny concho till mitt helt vanliga westernträns. Målade den i guldfärg och skruvade fast den. lagom pråligt för mig. Kanske ska försöka hitta något att sätta mitt fram men det är en senare fråga.

DSC00112.JPG
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

heeejsan=)

ojj.. vilket fint träns bara undarar var man kan hitta ett sådant och ungefär vad ett sånt kostar;)

Mvh Rebecca
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Mitt nya träns, (vet att det sitter illa, första provningen) handsytt i Tärnsjöläder.

P1000323.jpg


P1000322.jpg


Som sagt första provningen på en synnerligen sur häst som blev tvingad till att vara provdocka innan han fick sin kvällsmat.
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Cita har sytt sitt träns själv.
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

heeej ojj vilket läckerty träns;)

Var kan man hitta ett sånt?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 201
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 466
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 369
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i åratal längtat efter läget "bara vara", men hur kommer man dit? Allt är så inriktat på att "göra saker" och man är...
Svar
17
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp