Bukefalos 28 år!

Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Enklast möjliga!:D
http://archive5.pixbox.se/arkivet/synligt_20/12490000-12499999/640x480/12492888.jpg?0

Går dock att "bygga om" lite hur man vill med pannband, käkrem och nosgrimma/kapson!:love:
12496203.jpg

9266661.jpg
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Det andra var verkligen snyggt. Köpt eller hemsytt?
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Det är så snyggt det där pannbandet. Jag ville ha ett men mätte och det fattades en hel del för att min häst skulle kunna ha det tyvärr.
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

*kl*
Här är mitt ena. Svart med mässing. Ej jag på bilden
P2020091.jpg
[/IMG]
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Oj, vilket fint!:love: Men ändå inte för pråligt...

Var hitta..?:angel:
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Nu har jag "pimpat" :d ett vanligt träns.
Har sytt på kedja på pannband och nosgrimma samt satt på flug"trassel" (vad heter det :rofl:) Aja jag tror ni fattar :p

12793414.jpg


12793413.jpg
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Hur gjorde du när du sydde på "flugremmarna" på pannbandet? (Jag har inte kommit på något bra sätt att sy på så jag har gjort en lös "flugpryl" som jag trär på pannbandet. Det fungerar men är inte alls lika snyggt.)
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

När jag sydde på kedjan så blir det en fin rak söm på baksidan av pannbandet, det är den som jag användt när jag sytt på flugbandet har lixom tråcklat i den sömmen, vill lätt kunna ta av de om jag tröttnar, och då skadas inte sömmen som kedjan sitter i :idea:
ska fota pållan i detta ikväll
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Kan du inte ta en bild av baksidan av pannbandet? (så går det att se hur du sytt)
 
Sv: Bilder på snygga portugesiska eller spanska träns?

Snyggt träns! Och sista bilden visar ju att hästen också är nöjd :D:rofl:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 201
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 464
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 369
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i åratal längtat efter läget "bara vara", men hur kommer man dit? Allt är så inriktat på att "göra saker" och man är...
Svar
17
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp