Bukefalos 28 år!

Bildtråd 2014

Sv: Bildtråd 2014

Jo är förvånansvärt stabil i levaderna må jag säga! Och jo, det är ju tur att hon är snygg höhö.. Men nu har vi lärt oss att hon inte kan vila sig i form på samma sätt som min fjording kunde :love::love:
 
Sv: Bildtråd 2014

Underbar spin :D Nästan lika fin som mina små minivolter haha ;)
(och hallå, du vet ju att fjordhäst är bäst! De kan alltid allt, oavsett. Om en fjording inte kan är det alla andra som gör fel. Så det så)
 
Sv: Bildtråd 2014

Ja min började göra så också i ena varvet, min tränare sade 90% av all galopp i det varvet skulle vara förvänd & det hjälpte. Så så fort det börjar kännas konstigt i galoppen igen så blir det mycket förvänd, lycka till.
 
Sv: Bildtråd 2014

*kl*

Jag och min häst deltog i vår andra kosseclinic i söndags. Hon var så duktig och när jag fokuserade på uppgiften och struntade i alla detaljer så gick det hur bra som helst :bump:

img_4614_5341be81e087c36966babc21.jpg

img_4618_5341c0142a6b2259be946153.jpg
 
Sv: Bildtråd 2014

*kl*

Jag och min häst deltog i vår andra kosseclinic i söndags. Hon var så duktig och när jag fokuserade på uppgiften och struntade i alla detaljer så gick det hur bra som helst :bump:

img_4614_5341be81e087c36966babc21.jpg

img_4618_5341c0142a6b2259be946153.jpg

Fyyy så söta kossor:D

Dom ser ut att vara vana vid hästar=)
 
Sv: Bildtråd 2014

*kl*

Ai-chan idag :) Efter påsk ska vi börja rida för tränare. Ska bli kul då jag aldrig ridit för en sedan jag gick över till western :o

wpid-img_20140412_171548.jpg


wpid-dsc_00902.jpg.jpeg
 
Sv: Bildtråd 2014

*kl*

2014-04-14-1543_534be603ddf2b3617df8fbb6.jpg


Bild från idag, var riktigt riktigt gött väder att rida i och både jag och Paj var nog rätt nöjda med passet
 
Sv: Bildtråd 2014

*kl*

Är så himla skönt när man kan rida ute i solen i paddocken! Här är en bild tagen för ett par veckor sedan. Är så himla stolt över utvecklingen vi gjort under vintern (ignorera den fula störtkrukan :p)

 
Sv: Bildtråd 2014

Jenny vet jag vem det är, men inte Ida. Spännande att rida för nya tränare, hoppas du trivs med båda. Borde också ta tag i min träning igen, men just nu är det lite dåligt med cash :(

Däremot är min kompis PV hopptränare och hjälpte oss (mig) igår. Är ju faktiskt väldigt kul :D

f82c845cc4d711e39e9d0002c9d6e4ae_8.jpg
 
Jaha ni, nu har fröken ponny fått av mig för första gången. Vi hade lite olika åsikt om det här med förvänd galopp och jobba ordentligt..
Såhär snygg var jag när jag kom in igen igår


Och idag är det vackert blått


Matchande märken på vad, lår, överarm, höft och nacke. Mycket vackert. Synd att jag hade stängt av filmkameran någon minut tidigare, hade varit kul att se hur det gick till egentligen :p
 
Jag är lite blå och stel, men inget annat än mjukdelar skadat. Är väldigt glad att jag hade hjälm!
Kan ju säga att folk har tittat konstigt på mig och inte riktigt vågat fråga vad som hänt. Och hur genomskinligt låter inte "eeh, det var hästen..." :p
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: hamilton1
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Entourage
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mycket personlig presentation av att leva med social fobi/ panikångest och hur NN hamnade som anställd på Arcus. Förmiddagen avslutades...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
778
Senast: Nova123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp