Bildtråd 2015

@sthu Oh! Det där har jag sett förut! Vad heter märket? Minns inte. Läste massor om denna rigging ett tag o de flesta tyckte det var en toppen rigging! :)
 
Mina två barn :love:

11143339_10155493597605644_1638019829140171592_n_zpsqonakia0.jpg
 
17188478838_d07dbe11f0.jpg

Dressyrklubbtävling i lördags. Som synes fick vi använda westernutrustning. Svårast av allt var att komma ihåg mönstren som var jättelånga och jag hade ingen aning om vilka punkter jag skulle sikta på så att säga när det skulle vändas hit och dit :D Tyckte annars att det var jätteroligt (tävling är ju alltid kul) och nu väntar jag med spänning på den 30/5 då föreningen har sin första tävling för året.
 
Pålle verkar godkänna nya sadeln :up: Jag är väl inte överförtjust, men det är nog mest en vanesak. Jag gillar min fina gamla Simco!

Provade rida på bosal häromdagen. Pålle godkänner det med! Jag vet inte om det var gräset som lockade eller om hon faktiskt börjar koppla av, men hon gick med huvudet lågt (med andra ord, hon gick inte som en giraff) och i lågt tempo (för att vara henne) nästan hela tiden. Och det kändes som om jag hade kontroll hela tiden. Fantastiskt!
IMG_20150519_171447_zpsfimhwmmj.jpg
 
Ingen tävling på lördag för mig, snor i ena näsborren på krulletotthästen. Tar det säkra framför det osäkra och stryker mig. Hon har dessutom en historia av att ha hosta under precis den här tiden på året. Nå, jag får vara funktionär istället.

Bjuder istället på en bild på kallblodet när vi provade ny grimma, inte så fotogenisk alla gånger men grimman syns ju i alla fall :D

Ny grimma by Emma, on Flickr
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 908
Senast: Valle
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 587
Senast: Blyger
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 027
Senast: Habina
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp