Bildtråd 2015

Jannice

Trådstartare
Det var inte så mycket liv i förra årets tråd, men det är ju klart att vi ska ha en för denna året ändå!

Bjuder själv på ett par bilder från årets första träning:

10648830_787567657992540_2527359084980012985_o_zpsizfay5sq.jpg


10995295_787564384659534_8819970955167972001_o_zpstppl4iji.jpg
 
http://instagram.com/p/zvF5uBtjiT/

Här är min vardag numera!
Ena benet jämntjockt får kotan och upp. Ett sparksår vid kastanjen, som hon gjort alldeles själv.

Hade trott att jg äntligen skulle kunnat longera lite idag efter en veckas vila efter spark på frambenet förra veckan och ont i bogarna pga det.

Två veckor innan dess var det båda bak hon sparkat sig på...
Suck!

Nu är det jag som beställer munkpeppar, ena valacken är visst så snygg att hon brunstar varannan vecka. Stackars de andra hänger inte med i hennes humör, inte hon heller tydligen eftersom hon står ivägen för sina egna sparkar!
 
http://instagram.com/p/zvF5uBtjiT/

Här är min vardag numera!
Ena benet jämntjockt får kotan och upp. Ett sparksår vid kastanjen, som hon gjort alldeles själv.

Hade trott att jg äntligen skulle kunnat longera lite idag efter en veckas vila efter spark på frambenet förra veckan och ont i bogarna pga det.

Två veckor innan dess var det båda bak hon sparkat sig på...
Suck!

Nu är det jag som beställer munkpeppar, ena valacken är visst så snygg att hon brunstar varannan vecka. Stackars de andra hänger inte med i hennes humör, inte hon heller tydligen eftersom hon står ivägen för sina egna sparkar!

Men nej vad tråkigt! Benet såg inte så friskt ut nej ;):eek:
 
Nej inte riktigt! ;)

Hon är bättre nu, blir lite bättre för varje promenad, och igår var hon nära normaltjock i benet när vi varit på promenad. Tog också och kravlade mig upp och red barbacka istället för att promenera, vilket verkligen uppskattades av fröken som var trött på promenader. Det var en pigg, glad häst som gärna hade gått både längre och fortare!
Skönt att hon är sig själv, är hon pigg så är hon inte så sjuk. Har hon ont blir hon lugn och lyssnar på vad jag säger... ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 456
Senast: Blyger
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
9 997
Senast: Habina
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
378
Katthälsa Mrs Norris är en omplacering och just fyllt åtta år. Senaste ägaren fick henne i septem förra året. Hon ska vara okastrerad enligt både...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp