Bukefalos 28 år!

Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

"Egobilder" från igår innan utgång, bra att min hund ser så himla lycklig ut;)

snapshot_20120526_7_204244703.jpg

snapshot_20120526_5_204244778.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Idag firade jag mamma på mors dag väldigt digitalt :angel:
Hon bor 40 mil härifrån och det gick inte att ringa, så jag fick improvisera lite...

minmamma%C3%A4ger_.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

+ Sleepan!

Tack, det betyder så mycket :love:
Jag har haft en tråkigt djup dykning på sistone och mitt utseendemässiga självförtroende har varit helt dippat. Men det börjar vända. Igår fick jag en komplimang från en galen man i hatt när jag köpte öl till maken. Den satt väldigt fint :D
 
Sv: Bildtråd nr 6!

KL.

Tänkte ta och dela med mig av en av mina första egobilder som tagits på typ ett år (och även första bilden av mig på Buke)!

DSC_6722.jpg


*host* Så ser jag ut jämt! Nämen, stått ute i solen hela dagen och såg så jäkla trött ut annars :)
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag är ju lite efter, men fan vad fräsch du är :love:

Kl

Hade tjejkväll med min fina vän igår, och efter lite dricka blev vi som 14 på nytt och tog en massa tramsbilder:p Hon hade ett par accessoarglasögon i bästa Gunther-stil, som vi såklart var tvungna att inkludera i bilderna:D

Bildbomb: (jag till höger)

bild-1.jpg
[/IMG]

bild-1-1.jpg
[/IMG]

Och så en lite mer seriös (så seriös nu såna här bilder kan bli:p) utan förbrytarglasögonen:angel:

DSC_4184.jpg
[/IMG]
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Men tack, vad gullig du är! :)

Du är supersnygg! Har bara sett bilden på dig och den lille grisen innan men här ser man ju dig lite mer! :)
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Älskar dina ansiktsdrag, så naturligt vacker du är!! Och btw jag har nu också gått över från snebena till mittbena :D


KL

Bild tagen ikväll på mig och min lilla skrutt :love:

20126204344785516258_sbig.jpg


20126221113547516258_sbig.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

Men åh, tack! :love:
Och detsamma - du är grymt snygg! Och hunden helt fantastisk! :)
 
Sv: Bildtråd nr 6!

KL

Jag på g till jobbet

Jobbedags_Men_far_val_erkanna_att_det_tog_emot_att_hoppa_i_morkbla_uniform_nar_det_ar_30_grader.jpg


och en liten käck mobilbild från när jag var på väg ut en dag..

66076_1338074726.jpg
 
Sv: Bildtråd nr 6!

verkligen naturligt söt:)


kl*

En bild från kvällen, var och åt supergod trerätters med en kompis:)

therese20124307.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 705
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 316
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp