Bukefalos 28 år!

Bildtråd på Skruttarna #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Aaw :love:

Bildbomb från oss!

27315656.jpg


27315655.jpg


27315652.jpg


27315653.jpg


27315650.jpg
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Han älskar min häst, de andra hästarna i stallet ska han inte alls vara i närheten av. Men när vi kommer på morgonen så går han direkt fram till min hästs box och ska gå in och gosa med henne och mata henne med hö ;)
Idag har han kört skottkärra, han avr så lycklig första gången han lyckades. Får nog köpa en liten skottkärra åt honom. Sen gick han in i boxen när jag mockade och hjälpte till. Tog en bajsboll klämde lite på den och gick sen och kastade den i skottkärran :love:

Sen kan jag ju förstå honom, vem vill rida på en gammal liten shettis när det finns en stor, fin och ädelt fullblod man kan rida på istället!!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jättefina bilder på en underbart söt liten pojke med sin fina mamma! Är du alltid lika fräsch eller?! Själv går jag runt i mjukisbyxor av olika slag, sminkar mig bara om vi ska iväg någonstans (och inte ens alltid då) och gör mig yttersts sällan iordning ordentligt... kanske borde skärpa mig!

Han är jättesöt lilla Elias!

//Julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Verkligen jättefina bilder och jag håller med Freya. Du ser alltid så snygg ut!

*skärpa mig*
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Ni ar sa fina! Sam alskade ocksa att ligga sadar i mitten, inte i "vagga". Han ville alltid vara med och halla koll!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jättefina bilder på en underbart söt liten pojke med sin fina mamma! Är du alltid lika fräsch eller?! Själv går jag runt i mjukisbyxor av olika slag, sminkar mig bara om vi ska iväg någonstans (och inte ens alltid då) och gör mig yttersts sällan iordning ordentligt... kanske borde skärpa mig!

Han är jättesöt lilla Elias!

//Julia

Åh tack!

Haha nej då, inte när jag vaknar då ser jag ut som en levande död :D Jag har sagt till mig själv att jag inte ska förfalla helt men jag kan se ut som en riktig lodis ;) Idag drog jag på mig jeanskjol och piké o genast känner man sig lite mer fit for fight! Små saker gör mkt :D

Ja visst är han min prins :love:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Snacka om att hon ser nöjd ut på bilden där hon har magen framme! :) Meja har också samma flaska som Emilia och Ella.
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

*KL*
Här har vi fått tillökning under natten.
Idun i morgonfrissa kollar in familjens nytillskott:
081117971800.jpg


Så här ser nytillskottet ut, om någon undrar. Idun har döpt den till Ägg.
081117972800.jpg
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Men snusse vad söt! Min väninna har 20 ägg på värpning, så snart blir det lite pip där också!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Vad fina ni är! Helt underbara bilder! :love:

Här har vi varit sjuka. Ailie har haft nära 40 graders feber och magsjuka och varit superhängig. Så de senaste dagarna har det inte varit mer livat än såhär.

27322664.jpg


Om man varit tvungen att sätta ner henne på golvet har hon bara lagt sig, så jag har vandrat mil här hemma med henne hängandes över axeln.
Idag är hon äntligen piggare och har velat leka nästan hela dagen, så vad passar bättre än att mamma blir sjuk då? :angel: :crazy:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Men lilla stackarn :( Skönt att hon är bättre igen. Hoppas du kryar på dig också!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Å vad fina ni är!! Dina bilder knäcker mina med hästlängder :D Får ta lite roligare när det är varmare ute o man vågar ta fram lillprinsen när vi är utomhus.

Vi tröttnar inte på dina bilder :)


Aningsfull o ni andra - Tack vad goa ni är!! :love:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Tack, vad gullig du är! Det var med inspiration från bilderna jag såg på dig och lille Elias som jag bad mamma att fota mig och My igår! Det var ju helt fantastiskt väder och det blommade så härligt i rabatterna, så jag kunde inte låta bli!

Har ni det kallt i Stockholm? Här är det mellan 20-25 grader, helt underbart!

//Julia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 457
Senast: Praefatio
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 162
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 015
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp